Angry Birds Trilogy

Robot
Angry Birds Trilogy

De arga fjärderfäna har äntrat nya jaktmarker och börjat jaga grisar i din stationära spelkonsol.

#angry-birds-trilogy, #angry-birds, #angry-birds-rio, #angry-birds-seasons, #rovio


Inaktiv
Angry Birds Trilogy

Pinsamt att en spelsida ens recenserar denna skiten.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Det lär ju tveklöst droppa i pris ganska snabbt, så när det landar på 150-100kr så kan det nog bli en fin julklapp eller födelsedagspresent till morsan

Medlem
Skrivet av darknshy:

Pinsamt att en spelsida ens recenserar denna skiten.

Det må vara skit men det är ett spel. En spelsida finns inte enbart för att recensera det största och mest välkända. Småskiten räknas in där, och som enligt FZ, är det inte alltid bra skit heller! Ibland är det tveksamt skit.

Medlem

Ett mobilspel som fått stor uppmärksamhet pga höga försäljningssiffror?

Kul till mobilen för övrigt.

Har ni slut på riktiga bottennapp, som t ex det där tyska handboll-spelet?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är jävligt kul till mobilen när man sitter på bussen/raster... etc.

Men inte fan är det roligt och faktiskt sätta sig vid TVn och börja spela!?

Dålig recension.

Medlem

Nä detta spel gör sig bäst på en smartphone och inget annat.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Det är jävligt kul till mobilen när man sitter på bussen/raster... etc.

Men inte fan är det roligt och faktiskt sätta sig vid TVn och börja spela!?

Dålig recension.

Jag förstår inte riktigt vad du försöker säga. Tycker du som recensenten, men ändå är recensionen dålig, eller är du ironisk? Eller är det du skrev ett konstigt sätt att citera artikeln och du motsäger det? Vill du betala 300 spänn för att spela ett dåligt portat mobilspel på din tv? Din kommentar förvirrar mig så pass mycket så att jag skriver som en kratta just nu.

Medlem

Det ät det nog ingen som förstår DrToker ;P

Skulle tro att han inte har läst ett ord.

Medlem

Aaa.. Nej tack.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Pinsamt att en spelsida ens recenserar denna skiten.

Det gäller att ha en bred målgrupp. Det här spelet kanske inte tilltalar dig, men det finns säkert nån läsare som uppskattar recensionen. Om inte FZ skrev om lite allt möjligt så hade vi fortfarande bara fått läsa nyheter om Quake, men min gissning är att FZ inte ens hade existerat längre om man inte nådde ut till fler målgrupper.

Medlem

Är väl inget fel att FZ recenserar spel som kanske egentligen inte hör hemma här förstår inte varför man ska ha vara negativ mot dom är väl bara bra dom tar sig an så mycket olika spel.

Inaktiv

19 negativa markeringar är nog mitt rekord. Vilket sannerligen intressant system att ha på ett forum. Är det inte accepterat att ha åsikter? Fyfan vilket jävla dravel, hit kommer jag inte mer.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

19 negativa markeringar är nog mitt rekord. Vilket sannerligen intressant system att ha på ett forum. Är det inte accepterat att ha åsikter? ...

Jodå, men du måste ju också acceptera att andra har andra åsikter, inte håller med dig och därmed röstar ned dig.

1
Skriv svar