Elder Scrolls Collection för halva priset på Steam

Robot
Elder Scrolls Collection för halva priset på Steam

Slå till nu för ett gäng odödliga rollspelsklassiker som kommer ta dig en halv mansålder att slutföra!

#the-elder-scrolls-iii-morrowind, #the-elder-scrolls-iv-oblivion, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Elder Scrolls Collection för halva priset på Steam

Värt vart enda krona.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fan jag som har köpt skyrim precis

Medlem

Hm, har bara spelat Morrowind. Är det värt att lägga ner sin tid och själ i de andra spelen?

Inaktiv

Som Ankh skrev, värt varenda krona. Samt eftersom spelen är så moddbara så lär du lira väldigt länge 73mpl4R.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Hm, har bara spelat Morrowind. Är det värt att lägga ner sin tid och själ i de andra spelen?

Beror på vad du gillade med Morrowind.
Oblivion och Skyrim är mer mainstream, med allt vad det innebär, och gillar du att spelserien tagit den riktningen så kommer du gilla de nyare spelen.

Avstängd

Har en speldator. Men får jag nån glädje av Morrowind? Har spelat Oblivion och Skyrim på PS3, blir det som att gå flera steg tillbaka?

Medlem
Skrivet av Grimley:

Som Ankh skrev, värt varenda krona. Samt eftersom spelen är så moddbara så lär du lira väldigt länge 73mpl4R.

Ja, moddarna verkar vara väldigt trevliga.

Skrivet av Lazaroth:
Skrivet av 73mpl4R:

Hm, har bara spelat Morrowind. Är det värt att lägga ner sin tid och själ i de andra spelen?

Beror på vad du gillade med Morrowind.
Oblivion och Skyrim är mer mainstream, med allt vad det innebär, och gillar du att spelserien tagit den riktningen så kommer du gilla de nyare spelen.

Jag gillade den öppna världen, känslan av att kunna ströva omkring fritt, men även ha tillgång till en bra story. Grafiken och ljudet var toppklass på den tiden också. Nästan allt detta får jag numera av MMORPG, men jag antar att jag är ute efter en mer skräddarsydd upplevelse.

Medlem

Men men Daggerfall då

Medlem

Om man köper dvd-versionen av Skyrim på Dustin (för 149 kr), får man med någon nyckel så man kan registrera det på Steam också?

Medlem
Skrivet av Wocizon:

Om man köper dvd-versionen av Skyrim på Dustin (för 149 kr), får man med någon nyckel så man kan registrera det på Steam också?

Japp, det är ett SteamWorks-spel så det kräver Steam för att fungera som det ska.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Hm, har bara spelat Morrowind. Är det värt att lägga ner sin tid och själ i de andra spelen?

anser att dom förätrar några saker vid varje nytt spel men tar bort andra bra saker från det tidigare.
oblivion:
+ grafik , combaten , full voice (även om folk tycker den är dålig anser jag den är bätre en ingen alls) , naturlig mana/hp reg
- ingen medium armor, alla blade är nu en blade skill, kastvapen fins ej, mindre equip parts, enchatment & unarmored skillsen försviner och lite sådana saker
skyrim är i samma typ av förbätringar och försämringar (är dock inte så säker på om skyrim har bättre combat en oblivion (både modat och omodat))


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Kommer köpa Skyrim då jag redan har de andra mästerverken
Sen är samlingen nästan komplett med Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion och Skyrim.
Sen fattas bara spin-offsen Battlespire och Redguard.
Fantastisk spel-serie

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Kommer köpa Skyrim då jag redan har de andra mästerverken
Sen är samlingen nästan komplett med Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion och Skyrim.
Sen fattas bara spin-offsen Battlespire och Redguard.
Fantastisk spel-serie

Glöm inte Stormhold, Dawnstar och Shadowkey. Jag köpte en N-Gage bara för att spela Shadowkey på, har aldrig ringt med den.

Sedan är samlingen komplett.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Mindrax:

Kommer köpa Skyrim då jag redan har de andra mästerverken
Sen är samlingen nästan komplett med Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion och Skyrim.
Sen fattas bara spin-offsen Battlespire och Redguard.
Fantastisk spel-serie

Glöm inte Stormhold, Dawnstar och Shadowkey. Jag köpte en N-Gage bara för att spela Shadowkey på, har aldrig ringt med den.

Sedan är samlingen komplett.

Jo, men de titlarna var ju enbart för mobiltelefoner med javastöd och NGage när det begav sig en gång i tiden
Men om man skall vara petig så har du rätt

Medlem

Det blev ett köp av Morrowind och Dawnguard

1
Skriv svar