Största Mass Effect 3-patchen någonsin släpps imorgon

Robot
Största Mass Effect 3-patchen någonsin släpps imorgon

Läs fullständiga patch notes här på FZ!

#mass-effect-3, #bioware


Medlem
Största Mass Effect 3-patchen någonsin släpps imorgon

Men vafan? De fixade inte största buggen, slutet ju!!
/jk

Medlem

För att vara en ganska stor patch så var det absolut ingenting som fångade upp mitt intresse, multiplayer lika tråkigt som när det kom och en walkthrough av singleplayern var tillräckligt för min del. Undra vad det kan bero på. . . Spelade igenom ME1 och ME2 ett antal gånger.

Har väntat på att de ska lägga in Holster funktionen igen, iallafall för PC versionen. Men det verkar som att dom vill att man ska springa runt som en fåne när inget händer med en usel FOV

Inaktiv

Fint med feta patcher i efterhand, men nu har väl alla (dom flesta) redan klarat ut SP o tröttnat på MP? Hade för övrigt oväntat förbannat kul med MP i ME3, riktigt superkul tom!

Det var nog årets mest oväntade händelse, att MP läget skulle äga så.

Medlem

Många buggfixar till co-op som man väntat på länge! Enda spel jag gillar just nu i multiplayer.

Medlem

Jag kan inte ens spela spelet..när jag klickar på "resume game" säger spelet att jag måste köpa "from ashes" DLC :S

Medlem

Co-op är det enda jag spelat på ME3 än så länge, väntar på att alla DLC släpps innan jag kör igenom storyn


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Warwick:

Jag kan inte ens spela spelet..när jag klickar på "resume game" säger spelet att jag måste köpa "from ashes" DLC :S

Det är väl gratis?

Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Warwick:

Jag kan inte ens spela spelet..när jag klickar på "resume game" säger spelet att jag måste köpa "from ashes" DLC :S

Det är väl gratis?

Inte from ashes

Medlem

En bra anledning till att man inte ska börja spela spelen direkt. Ska nog börja vänta ett halvt år innan jag spelar något.

1
Skriv svar