Hälsa på en Mantis-mech från Halo 4

Robot
Hälsa på en Mantis-mech från Halo 4

Vuxna robotar gör saker tillsammans.

#halo-4


Medlem
Hälsa på en Mantis-mech från Halo 4

teabagged by a damn robot xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

hah the teabagging i slutet så klassiskt

Medlem

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)

Ja för att mech's kommer från Metal Gear. Vad jag vet så fanns de även i 80-tals anime's.

Medlem

VALHALLA BANAN! OMG ! :DDD (Från Halo 3)

Inaktiv
Skrivet av DAoG:
Skrivet av PcKaffe:

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)

Ja för att mech&#039;s kommer från Metal Gear. Vad jag vet så fanns de även i 80-tals anime&#039;s.

Det finns väl Mechs i Mechwarrior spelen om jag inte minns fel
och det första spelet där kom väl på 80 talet.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av PcKaffe:

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)

Ja för att mech's kommer från Metal Gear. Vad jag vet så fanns de även i 80-tals anime's.

Om du spelat MGS så ser du att den är lite smålik Rex.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)

nej du, där hade du fel

Geeks Gaming

Enda anledningen till varför jag skulle köpa ett xbox eller console överhuvudtaget så är det Halo

Medlem

Är det bara jag som stör mig på att allt visas upp från spelen innan de släpps? Ta Battlefield 3 som exempel, alla höjdpunkterna visades upp ur kampanjen innan spelet kom så ingenting överraskade när man väl satt och spelade själv


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kommer bli roligt att förstöra sådana


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Både namnet och designen verkar tagna direkt från Metal Gear-serien. Att några sedan verkar ta det påståendet som en förolämpning och häver ur sig "ÖHRGHS MECHS FANNS INNAN!!!" är verkligen otroligt underhållande.

Medlem

Bra att musiken inte förstörde allt

Medlem
Skrivet av Javas:

Är det bara jag som stör mig på att allt visas upp från spelen innan de släpps? Ta Battlefield 3 som exempel, alla höjdpunkterna visades upp ur kampanjen innan spelet kom så ingenting överraskade när man väl satt och spelade själv

Det är just därför jag försöker undvika all hype kring AC3. Om man följer ett spel stenhårt från dag ett får man alltid veta alldeles för mycket om handling och innehåll imo. Man tänker inte på det då för att man är så ivrig, men när spelet väl släpps känner man igen allting sedan tidigare.

Medlem
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av PcKaffe:

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)

Ja för att mech&#039;s kommer från Metal Gear. Vad jag vet så fanns de även i 80-tals anime&#039;s.

Om du spelat MGS så ser du att den är lite smålik Rex.

Ja och Rex är lik at-st från Star Wars. Skärp dig

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av PcKaffe:

METAL GEAR. ( du läste det där i Snakes röst)

Ja för att mech&#039;s kommer från Metal Gear. Vad jag vet så fanns de även i 80-tals anime&#039;s.

Om du spelat MGS så ser du att den är lite smålik Rex.

Ja och Rex är lik at-st från Star Wars. Skärp dig

Om du ser mer likheter mellan Rex och AT-ST än den från Halo så är det nog tyvärr du som behöver skärpa dig och ett par glasögon på köpet.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Javas:

Är det bara jag som stör mig på att allt visas upp från spelen innan de släpps? Ta Battlefield 3 som exempel, alla höjdpunkterna visades upp ur kampanjen innan spelet kom så ingenting överraskade när man väl satt och spelade själv

Det är just därför jag försöker undvika all hype kring AC3. Om man följer ett spel stenhårt från dag ett får man alltid veta alldeles för mycket om handling och innehåll imo. Man tänker inte på det då för att man är så ivrig, men när spelet väl släpps känner man igen allting sedan tidigare.

Så sant som det är sagt. Jag kollade på en trailer på Mass Effect 2 när dom bombade trailers och information som avslöjade hela spelet. Som resultat så visst jag ingenting förutom att Shepard skulle ut på självmordsuppdrag, jag blev hoppade till när Shep dog och blev rekryterad av Cerberus!!

Så ska det vara när man spelar ett spel, inte "åh det här känner jag igen från 4 av de 78 filmerna som EA bombarderade oss med.
Du gör rätt i att undvika AC3 info, tro mig


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar