Vill du ha Nexus 2?

Robot
Vill du ha Nexus 2?

En uppföljare till 2004 års hyllade rymdspel blir verklighet om du betalar.

#nyhetstips, #nexus-the-jupiter-incident


Medlem
Vill du ha Nexus 2?

Ja. Very much ja!

Spelade om spelet i somras, och det var fortfarande i en klass för sig själv inom rymdgenren.

Gillar de första banorna bäst, innan man hoppar igenom maskhålet och allt börjar balla ur. Storyn och berättandet håller dock hög klass genom hela spelet. Ser verkligen fram emot en eventuell uppföljare.

Medlem

Gillade presentationen i videon och hoppas att dom möter sitt kickstarter mål. Tror dom verkligen kan och vill göra ett riktigt bra spel.

Jag har Nexus 7, det räcker bra för mig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kickstarter <3


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ja varför inte! Jag spelade ettan när det fortfarande var hyfsat nytt, helt ok spel, kan bli intressant

Medlem

Nä jag vill inte ha Nexus 2 dock vill jag ha en Nexus 7!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Yes! I want it!!!

Medlem

Best space game EVAR.

/Edit
(taktiska space-gäjmet åtminstone)


signatur
Medlem

Ahfan tänkte på Nexus ljudprogrammet, fan


signatur

The King is Back

Medlem

Fuck yes! Backed! Hoppas detta går igenom!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Har inte spelat ettan, men jag får intrycket att det är lite som FTL i 3d. Korrekt?

Medlem

Nexus:TJI var vansinnigt bra men passerade nästan helt obemärkt, det förtjänade mycket mer uppmärksamhet.
Älskade det.

Geeks Gaming

Nja ett nytt homeworld i stället tack

Medlem

Gimmie
Nu saknas bara en kickstarter för homeworld 3 och en upföljare till freespace / freelancer

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Ja. Very much ja!

Spelade om spelet i somras, och det var fortfarande i en klass för sig själv inom rymdgenren.

Gillar de första banorna bäst, innan man hoppar igenom maskhålet och allt börjar balla ur. Storyn och berättandet håller dock hög klass genom hela spelet. Ser verkligen fram emot en eventuell uppföljare.

Lirade detta i ett par timmar när det begav sig, tröttnade fort. Men nu i helgen kollade jag på en lets play och det verkar ju som ett riktigt bra spel.

Snälla, låt oss se en uppföljare. Ettan var så jäkla bra!

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Har inte spelat ettan, men jag får intrycket att det är lite som FTL i 3d. Korrekt?

Inte direkt. Här styr man allt från ett skepp till flera och man kan röra sig


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har Nexus 7, det räcker bra för mig

Damnit! Du hann före

Medlem

Jaha, då gick det mer pengar till Kickstarter då..

/ LordDaimos

Medlem

Blev mitt första kickstarter projekt som jag stödjer, lär inte bli det sista^^

1
Skriv svar