CliffyB lämnar Epic Games

Robot
CliffyB lämnar Epic Games

"Det är dags för en välbehövlig paus" säger Epic-profilen efter tjugo år i branschen.

#epic-games, #bulletstorm


Medlem
CliffyB lämnar Epic Games

Vem ska då klaga när Gears of War 8 inte får en perfekt 10:a från världens alla recensioner?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Hmm, ja, kan vara rimligt. Men hur blir då spelen i framtiden? Bättre eller sämre? Vart fan är Unreal 3? Han kan ju inte lämna innan han gett oss det!

Inaktiv

"Har arbetat nontop, Jag växten bokstavligen" Svenska språket pratar bra?

Medlem

Oj, detta var ett ganska stort avhopp - blev riktigt överraskad...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Först BioWares grundare och sedan det här. Vart är det på väg?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Oj, detta var ett ganska stort avhopp - blev riktigt överraskad...

Känner samma sak. Vart kom det här ifrån?

Medlem

Tråkigt, snart kommer ju alla veteraner som varit med ett tag att lämna.. hur fan kommer det påverka spel i framtiden

Medlem

Kom tillbaka om ett år och gör ett nytt Jazz Jackrabbit!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Tråkigt, snart kommer ju alla veteraner som varit med ett tag att lämna.. hur fan kommer det påverka spel i framtiden

Antagligen mer intressanta spel. Många veteraner gjorde mycket nydanande saker när dom var rookies. Sen försöker dom nog mest göra mer av samma.

Medlem

Vilken suprise :s


signatur

Nämen!

Medlem

Sedan UT 2004 har jag inte varit intresserade alls av Epic Games.

men trevligt trevligt.

Skrivet av Brandter:

"Har arbetat nontop, Jag växten bokstavligen" Svenska språket pratar bra?

Classic Calle!

Medlem

Mee! ge oss UT2k5, eller ja UT2k12 blire väll nu
UT2k3 å UT2k4, underbara spel, sen tog det tyvärr stopp


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Calle hade nog inte hunnit se botten på kaffekoppen innan han skrev detta

Medlem

Cliffy är så förbenat overrated inom spelbranchen. Bara nice att han drar....

Medlem

folk undrar var är u3? var är gears of war 4? suck säger jag bara. Varför vill folk så gärna ha en ny del i serien? Dom bästa spelen i alla olika serier är ju nästan alltid det första i serien. Gör nytt spel ist. Folk idag är inte kräsna asså..

Medlem

Själv skulle jag ruttna o jobba mer än 7år på samma företag.

Personligen är det inte nyttigt o jobba på samma företag bara bra och byta jobb lite då o då för nya erfarenheter om man inte har extrema utvecklings möjligheter inom företaget.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Tråkigt, snart kommer ju alla veteraner som varit med ett tag att lämna.. hur fan kommer det påverka spel i framtiden

Ibland behövs nytt blod och nya synsätt för att förändra. Även om det är trist att se så många "veteraner" försvinna så kanske det i långa loppet blir bättre. Vem vet. Man kan bara hoppas !

1
Skriv svar