Förboka The War Z – få tillgång till alpha och beta

Robot
Förboka The War Z – få tillgång till alpha och beta

Börja mörsa zombies 15 eller 31 oktober, beroende på hur mycket cash du är taggad att bli av med.

#nyhetstips, #the-war-z


Medlem
Förboka The War Z – få tillgång till alpha och beta

Jag fullbordade min förbeställning precis sekunden innan jag såg den här artikeln.

Medlem

Dyr historia detta verkar bli...

Medlem

Folk verkar har enorma problem med förbokningarna dock. De förbokar och betalar men så får de inget mail om deras serial key eller guest passes.

Kommer inte röra förbokningen förrän de får ordning på sitt skit. Alltför mkt slarv med The WarZ tycker jag


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Folk verkar har enorma problem med förbokningarna dock. De förbokar och betalar men så får de inget mail om deras serial key eller guest passes.

Kommer inte röra förbokningen förrän de får ordning på sitt skit. Alltför mkt slarv med The WarZ tycker jag

De har problem med mailservern men så fort man betalat visas en sida med alla koder, allt man behöver göra är att kopiera dem och spara i något dokument.

Medlem

Har läst att detta kan vara en "scam". Sett spelet på youtube i olika motorer test eller lätt sett att förkroppsliga demo för att få in pengar på preorder?

Medlem
Skrivet av icaskrotum:

Har läst att detta kan vara en "scam". Sett spelet på youtube i olika motorer test eller lätt sett att förkroppsliga demo för att få in pengar på preorder?

Det ser inte ut så med tanke på att både Gamestop och IGN spelar i och skriver om testversionen av spelet.

Medlem

Tycker de har kopierat lite för mycket från andra spel.

Medlem

För mig blir det 2 x pioneer för mig ett till mig och ett till polarn!
Lite snäll är man ^_^

Medlem

Blir en beta när studiebidraget kommer. Skulle ändå inte hinna spela innan lovet

Medlem
Skrivet av zhrooms:

The War Z är ett skämt, DayZ är flera gånger bättre på alla vis.

Finns absolut ingen anledning till att köpa The War Z.. det är dyrare än DayZ och sämre.

Har du spelat WarZ?

Medlem
Skrivet av zhrooms:

The War Z är ett skämt, DayZ är flera gånger bättre på alla vis.

Finns absolut ingen anledning till att köpa The War Z.. det är dyrare än DayZ och sämre.

Köp inte det då.

Medlem

Hosta servrar?
Jag trodde detta var ett mmo??

Någon?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Man kan hyra servrar inte hosta egna!

Medlem
Inaktiv

Detta är ju bara en moddad version av War Inc. Eller? DayZ verkar mycket mer intressant... Jag tror faktiskt de försöker scamma folk. Det ser så ut i alla fall. Den som lever får se. Inte en krona får de av mig i alla fall.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Måste hålla med om att WarZ ser för jävligt ut. En moddad version av War Inc. Känns som att de endast vill casha in pengar så fort som möjligt innan folk inser vilket skit det är. Ser ju inte särskilt lovande ut av de gameplay vids man har sett. :/

Medlem
Skrivet av zhrooms:

The War Z är ett skämt, DayZ är flera gånger bättre på alla vis.

Finns absolut ingen anledning till att köpa The War Z.. det är dyrare än DayZ och sämre.

Sluta gnälla som in i helv***.....
Spelet har ej släppts än!

Medlem

Blir väll trevligt

Medlem

Det är nåt med The War Z jag inte tycker om. Det känns som ett spel som endast utvecklats för att tjäna pengar på dayz hysterin, och försöker vara så likt dayz som möjligt. Karaktärerna man sett på bilderna är väldigt lika dayz's survivor karaktärer med blå keps, alice backpacks osv. Är det verkligen en tillfällighet att båda slutat med " z "? Det känns bara så jäkla långsökt, ett spel som dyker upp från ingenstans som ser exakt ut som dayz, just när dayz är som populärast. Jag har inget emot att spel kopierar andra spel i allmänhet, för det mesta så behövs det ju för att föra branschen framåt, men det här känns verkligen själlöst.

Medlem

skriker ju bara scam över det här spelet.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Klabben:

Tack, den där styrker det jag nyss skrev.

DayZ är the real deal.

The War Z hör hemma i sopkorgen.

Du är lika mupp som rhinochrunch ju the war z stelt? kolla på arma 2's jävla motor då? nu tänker jag inte sitta och gnälla på att dayz är sämre som en liten bitch fanboy för jag gillade det också i 2 månader sen pallade jag inte mer tack vare alla buggar och skit men lägg ner energi på något annat än att sitta där och gnälla... Det är ju uppenbarligen redan bevisat att The war z inte är någon scam längre. gillar du inte spelet så håll dig borta från det PUNKT slut

Medlem

Day z är bättre än war z det är därför jag bara klickar på war z nyheter för att visa hur mycket tid jag lägger ner på att dampa på ett spel som inte betyder någonting för mig alls, tid som jag verkligen inte kunde ha använt mig av i Day z.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

The War Z är ett skämt, DayZ är flera gånger bättre på alla vis.

Finns absolut ingen anledning till att köpa The War Z.. det är dyrare än DayZ och sämre.

Du måste skämta, War Z är ett riktigt spel medan Day Z än så länge är en ganska buggig och krångligt mod.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av predator:

Är det verkligen en tillfällighet att båda slutat med " z "?

Tolkar snarare namnet som att dom vill casha in på boken (och snart filmen) "World War Z", men inte har rättigheterna.

Medlem

Spelet verkar awesome, men dem borde gjort det i Cryengine 3, och jobbat på det ett par år till. Men jag är säker på att det kommer funka när det släpps. Day z är ju inte speciellt svårt att bräcka, om det nu är det som är målet. Day z e ju svin kass grafik, bara helheten som gör spelet bra. Jag tror att så kommer vara fallet med War z också!

1
Skriv svar