Project Eternity når 2,3 mille dollar – presenterar klasser

Robot
Project Eternity når 2,3 mille dollar – presenterar klasser

Barbar och cipher tillkommer om de når 2,5 miljoner, men spelets fyra grundklasser presenteras också. Vi vet vilka det är.

#project-eternity, #bioware


Medlem
Project Eternity når 2,3 mille dollar – presenterar klasser

Hoppas på 2.4M så vi får crafting och enchantments
12 dagar kvar nu så det börjar bli riktigt spännande

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Hoppas på 2.4M så vi får crafting och enchantments
12 dagar kvar nu så det börjar bli riktigt spännande

Brukar öka rätt kraftigt precis i slutet på såna här kickstarter projekt. Shadowrun Online (inte Shadowrun Returns) var ju extremt nära på att inte klara det men lyckades under sista timmen dra in över $60 000. Det gäller bara att Obsidian kastar in tillräckligt många morötter

Medlem

Ovanstående inlägget blev knäppt. Vet inte vad som hände. Verkar heller inte kunna redigera det. Aja..

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Hoppas på 2.4M så vi får crafting och enchantments
12 dagar kvar nu så det börjar bli riktigt spännande

Känns som någonting som kommer att vara med i spelet oavsett om kickstartern når 2.4M eller inte, det är ju trots allt ett spel från Obsidian, det är klart vi ska ha crafting och enchantments.

Medlem
Skrivet av uffhund:

Ovanstående inlägget blev knäppt. Vet inte vad som hände. Verkar heller inte kunna redigera det. Aja..

Ser okej ut här?
Vad var det som strulade menar du?!

Medlem
Skrivet av Scitalis:
Skrivet av Mindrax:

Hoppas på 2.4M så vi får crafting och enchantments
12 dagar kvar nu så det börjar bli riktigt spännande

Känns som någonting som kommer att vara med i spelet oavsett om kickstartern når 2.4M eller inte, det är ju trots allt ett spel från Obsidian, det är klart vi ska ha crafting och enchantments.

Hoppas jag med, man vet aldrig men det känns som en för viktig komponent att utelämna ur den färdiga produkten helt ärligt.

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av uffhund:

Ovanstående inlägget blev knäppt. Vet inte vad som hände. Verkar heller inte kunna redigera det. Aja..

Ser okej ut här?
Vad var det som strulade menar du?!

Ja, du... det ser bra ut här med nu Nae, jag klickade på citera och började skriva och textrutan blev helt tom. Klickade på citera igen och började skriva på nytt och när jag skickade så syntes det att jag citerat dig två gånger.

Hur som helst, tror man får lägga på några dollar till till det här projektet. Börjar bli riktigt lovande

Medlem

Man kan ju inte anklaga dem för att ha valt generiska klasser i alla fall..

Medlem

sponsrade med 25$ och det känns riktigt prisvärt för ett spel som kan bli hur bra som helst!

1
Skriv svar