Hitman: Absolution

Robot
Hitman: Absolution

Tystnad – torpedens viktigaste vapen. Och med sex år i anonymitet har Hitman gjort löjligt bra ifrån sig. I november återvänder den danska döden, men FZ har redan smakat på den.

#hitman-absolution, #io-interactive, #red-dead-redemption


Medlem
Hitman: Absolution

Redan förbokat.

Medlem

Blir nog bra, synd bara att du inte kan möta andra spelare i multiplayer.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Bara Contracts läget gör att jag ska köpa det.


signatur

Nämen!

Medlem

Äntligen, har älskat hitman sedan man spelade Hitman: Codename 47 som liten Hoppas detta blir lika bra som föregående titlar!

Medlem

"Silverballer-revolvern" Fail host host....

Redaktör
Skrivet av oDIRTDIVERo:

"Silverballer-revolvern" Fail host host....

Pistol ska det ju vara! Får återuppta min Guns & Ammo-prenumeration så jag håller mig à jour.


signatur
Medlem

Spelet kommer bli kung dock.

Medlem

Ser fram emot något enormt

Medlem

Årets spel alla kategorier!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Avstängd

VIlken plattform fick du testa spelet på? Om det var på PC; hur kändes det, FOV, musstyrnigen, respons, AI, etc?

Medlem

Kanon för folk som gillar smygspel som tjuv eller assassin. Jag är en av dem


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Redaktör

Paul_w: Xbox 360. Vi får hoppas på pc-kod till recensionen.


signatur
Avstängd
Skrivet av Tompa:

Paul_w: Xbox 360. Vi får hoppas på pc-kod till recensionen.

Ok, tackar och trevlig läsning!

Medlem

FZ: Går det att stänga av hud och andra hjälpmedel utan att spela på högsta svårigheten?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Så utan "Instinct" i hc läget kan man inte gömma ansiktet?

Tänkte på en sak: Om man skjuter nån i säg bröstet. Då blir ju kläderna blodiga. Om man sen tar på sig kläderna så är blod fläcken kvar? och man blir avslöjad/utpekad? Hur funkade det i förra hitman? (antar att kläderna inte ens blev blodiga)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Vi inom FZ lägger väll till oss som vänner i Hitman så vi kan tävla mot varann?

Tummen upp på det?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Så utan "Instinct" i hc läget kan man inte gömma ansiktet?

Tänkte på en sak: Om man skjuter nån i säg bröstet. Då blir ju kläderna blodiga. Om man sen tar på sig kläderna så är blod fläcken kvar? och man blir avslöjad/utpekad? Hur funkade det i förra hitman? (antar att kläderna inte ens blev blodiga)

Utav det jag vet så kan du döda en polis, ta kläderna och sedan gå omkring med blodfläcken utan att någon reagerar tyvärr, det kunde vi bevittna förra året, men det var på beta versionen.

Det här spelet låter kanon.

Redaktör
Skrivet av Castor.T:

FZ: Går det att stänga av hud och andra hjälpmedel utan att spela på högsta svårigheten?

Vet ej, jag hann inte lira på svåraste och jag tänkte inte på att kolla menyinställningarna. Men instinct är ju frivilligt att använda.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Så utan "Instinct" i hc läget kan man inte gömma ansiktet?

Tänkte på en sak: Om man skjuter nån i säg bröstet. Då blir ju kläderna blodiga. Om man sen tar på sig kläderna så är blod fläcken kvar? och man blir avslöjad/utpekad? Hur funkade det i förra hitman? (antar att kläderna inte ens blev blodiga)

Jag är osäker. Instinct-knappen verkar ha flera funktioner: dels "fusket", men även att man "gömmer" sig när någon fattar misstankar mot dig. Det senare är ju rätt nödvändigt, annars blir det omöjligt att använda t.ex. polisuniform i närheten av poliser. Jag gissar att "fusk"-delen av instinct stängs av i hardcore-läget och det andra blir kvar.

Blod på kläderna har, såvitt jag vet, ingen betydelse (men jag svär inte på det). Blod på marken drar däremot ögon till sig.


signatur
Medlem

Låter ju trevligt.

"men du som vill ha dina mord hårdkokta väljer den högsta av spelets fem svårighetsgrader. Då slipper du alla hjälpmedel – inget instincts, ingen radarliknande översiktsbild i skärmhörnet, ingen vapeninfo."

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

"Silverballer-revolvern" Fail host host....

Pistol ska det ju vara! Får återuppta min Guns & Ammo-prenumeration så jag håller mig à jour.

Hehe ajjemen! Men de e viktiga grejjer det där om man som jag är lite av en Hitman-nörd.

Medlem

Gah hoppas att jag får pengar snart vill ha detta! Och hoppas verkligen inte Absolution är lika kort som Blood Money var syftar då att det var få banor/mission o du kunde redan komma halvvägs genom spelet på en dag. Så hoppas detta blir lite längre ser fram emot detta!

Inaktiv

Jag hoppas det kommer en mod som gör att man kan starta varje uppdrag med cowboy-hatten på. Annars vill jag inte spela.

Skrivet av anon_98854:

Jag hoppas det kommer en mod som gör att man kan starta varje uppdrag med cowboy-hatten på. Annars vill jag inte spela.

Haha ok ... men i contracts läget går det om jag fattat rätt. bara du har låst upp hatten


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar