Jakten på spelvärldens lyckligaste NPC (del 2)

Robot
Jakten på spelvärldens lyckligaste NPC (del 2)

Artificiell intelligens blir allt skarpare och datorstyrda spelare allt mänskligare. Men blir de gladare för det? FZ har stalkat en serie NPC:er i jakten på lyckan.

#ultima-vii-part-two-serpent-isle, #stalker-call-of-pripyat, #rollercoaster-tycoon-2


Medlem
Jakten på spelvärldens lyckligaste NPC (del 2)

Alltid lika underhållande att läsa dina artiklar. :=)

Jag älskar dessa listor, sluta inte

Medlem

Det är ett hårt liv dom lever i Zonen.

Medlem

Bra. Riktigt bra.
Keep up the good work!

Medlem

Gör en del 3 också

Medlem

Haha, näää...
Ge RollerCoaster Tycoon 2 fullpott vafan!

Medlem

Hahaha, vad ond du var mot stackars Cecelia Men hon dog säkert lycklig tillslut! Dont be a sad panda!

Bonus är att mitt ex hette Cecilia W.

Medlem

Rollercoaster Tycoon 2 fick mig att skratta högt!

Medlem

Johan Martinsson är ett geni.

Medlem

Hehe! Älskar't!

Medlem

Haha! Detta har get mej många sköna skratt! Bra jobbat!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

HAHAHA! Den här serien är den absolut bästa jag någonsin har läst! Hoppas du fortsätter skriva på det här temat. För du skriver fruktansvärt roligt.

Medlem
Medlem

Varför kan man bara göra tumme upp och ned på kommentarer för? Jag vill ju ge tummen upp för hela artikeln!

Inaktiv

Väntar med spänning på del tre

Har väntat på del 2. Underhållande läsning som verkligen piggade upp min eftermiddag.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

"Jag landstiger på en okänd ö… och, tja, sedan händer lite lågupplösta saker ett tag"

Haha, helt underbart!

Medlem

"Juni: Cecelia W verkar ha fantastiskt roligt. Själv har jag fruktansvärt tråkigt. Cecelia W har inte ätit på fyra månader, så nu unnar hon sig lite sockervadd."

Hahaha underbar läsning, älskar Rollercoaster Tycoon 2! Helt sjukt vad många timmar man har lagt ner på att vara jävlig med de stackars NPC:erna som omväxling

1
Skriv svar