Hitman: Absolution utmanar alla

Robot
Hitman: Absolution utmanar alla

Oavsett om du är nybörjare, expert eller purist sägs Hitman: Absolution ha en svårighetsgrad som passar just dig. Läs detaljbeskrivning om alla fem här.

#hitman-absolution


Medlem
Hitman: Absolution utmanar alla

"Purist" låter ju underbart!

Professional: Purist låter mer passande, ingen jävla "Instinct"

Medlem

Hmm... Vilken ska man välja. :/

Medlem

Stort tips: Förköper ni Hitman från Greenmangaming senast den 8/10 (med rabattkoden de annonserar) kostar det 230 kronor! Fantastiskt.

Inaktiv

hoho spännande va underbart att dom har så många olika svårighetsgrader, så borde alla spel vara!

Får hoppas att första uppdraget är sådär kort som det brukar vara så att man kan köra igenom på alla svårighetsgrader för att se vad som passar bäst.

Känns lite löjligt med så många grader och ändå kommer jag spela på Normal, som jag alltid gör...roligast så


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Stort tips: Förköper ni Hitman från Greenmangaming senast den 8/10 (med rabattkoden de annonserar) kostar det 230 kronor! Fantastiskt.

Tack för tipset. Det slog jag till på direkt!

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Stort tips: Förköper ni Hitman från Greenmangaming senast den 8/10 (med rabattkoden de annonserar) kostar det 230 kronor! Fantastiskt.

kan du länka till erbjudandet? jag hittar bara ett där det kostar 45$ - 330sek.

eller bara posta koden för erbjudandet?

Yes, ett spel som är svårt. Det var inte igår.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Aresz:

hoho spännande va underbart att dom har så många olika svårighetsgrader, så borde alla spel vara!

Får hoppas att första uppdraget är sådär kort som det brukar vara så att man kan köra igenom på alla svårighetsgrader för att se vad som passar bäst.

Drygt att jag förköpt via steam redan. Är man otålig så är man!

Medlem

Kommer prova purist först men undrar om det är en svårighetsgrad som ämnas spelas efter att man kan banorna och etc oavsett om man gillar en utmaning.

Bra med val för anpassning till hur man vill spela hursomhelst.

Medlem

Finns det ingen svårighetsgrad för de som inte vill ha en alltför stor utmaning men ändå inte ha ett arkadigt actionspel? "Hardcore" i spelbemärkelse innefattar, för mig, inte en extrem svårighet.


signatur

Have a good time!

Medlem

Professional Purist


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Pada-chan:

Stort tips: Förköper ni Hitman från Greenmangaming senast den 8/10 (med rabattkoden de annonserar) kostar det 230 kronor! Fantastiskt.

kan du länka till erbjudandet? jag hittar bara ett där det kostar 45$ - 330sek.

eller bara posta koden för erbjudandet?

Använd koden GMG25-EVFWS-4Z4ZN till höger där det står "voucher" efter du lagt spelet i köpkorgen.

Medlem

Professional Purist.

Bring it.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Känns lite löjligt med så många grader och ändå kommer jag spela på Normal, som jag alltid gör...roligast så

Valmöjligheter på detta sättet kan väl aldrig vara negativt? Alla är ju inte som du.

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Stort tips: Förköper ni Hitman från Greenmangaming senast den 8/10 (med rabattkoden de annonserar) kostar det 230 kronor! Fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Stort tips: Förköper ni Hitman från Greenmangaming senast den 8/10 (med rabattkoden de annonserar) kostar det 230 kronor! Fantastiskt.

Och om ni känner för att värma upp lite grann inför Absolution kan ni även lägga i Blood money för cirka 13 kr

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Känns lite löjligt med så många grader och ändå kommer jag spela på Normal, som jag alltid gör...roligast så

Smaken är ju som bekant... baken. Själv lirar jag alltid direkt på den svåraste graden oavsett vilket spel jag spelar. Anledningen till det är att man får mer utmaningar, samt att spelet "håller längre", vilket uppskattas eftersom man ändå har pyntat en del för det.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

hmm... skeptisk, efter att sett en in-game-video där man hela tiden får info o hints på vad man ska göra, samt nån form av "fusk" för att se genom väggar, ... vi får se, vi får se... aldrig bra o ha för höga förväntningar... men visst vore det härligt om de lyckas... (hoppas...)

1
Skriv svar