Hylla eller dissa Halo 4:s live action-film

Robot
Hylla eller dissa Halo 4:s live action-film

Första delen av Halo 4: Forward Unto Dawn har redan setts av en halv miljon människor. Se den du också.

#halo-4


Medlem
Hylla eller dissa Halo 4:s live action-film

Ska bli kul att följa den här fram till releasen av Halo 4

Medlem

Tycker den var välgjord och helt ok
blir väl mer roligt sen när det börja skjutas och så.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Det var bra för att vara en internet serie

Medlem
Medlem

Blev positivt överraskad, de måste haft en hyfsad budget för en youtube-serie ändå :P.

Medlem

Ja gillar den.

Medlem

Introt intresserade mig... Sedan började folk spy hejvilt och satte på sig laser-tag utrustning, vad som följde fick mig att stänga av.

Jaja, kul att några/många lär gilla det i alla fall.

Medlem

Detta gillas, kändes inte särskilt lågbudget och det kan bli en intressant utveckling. Detta är också en prequel till halo serien så det blir ännu mer intressant :D:D!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Introt intresserade mig... Sedan började folk spy hejvilt och satte på sig laser-tag utrustning, vad som följde fick mig att stänga av.

Jaja, kul att några/många lär gilla det i alla fall.

Vad bra att du stänger av innan du förstår vad som faktiskt händer >.>

Medlem

jag hyllar den

Plast!!! men ja det är väl roligt med sådant här


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av burkmopp:

Introt intresserade mig... Sedan började folk spy hejvilt och satte på sig laser-tag utrustning, vad som följde fick mig att stänga av.

Jaja, kul att några/många lär gilla det i alla fall.

Vad bra att du stänger av innan du förstår vad som faktiskt händer >.>

Finns mycket jag kan göra på en dag, om något ger ett dåligt intryck går jag vidare. Jag kollade förvisso snabbt igenom vadd som följde genom att hoppa fram en bit här och där, passade inte mig helt enkelt.

Inaktiv

Spelar själv inte Halo men är tveksam till att lägga pengar på LA-filmer som denna. Visst om de bidrar till helhetsupplevelsen så ok men är det bara reklam så sänk spelpriset istället.

Medlem

Hon Orenski eller vafan hon hette, var helt klart den sämsta delen i filmen, men annars var den okej!

Medlem
Skrivet av LordVaakos:

Blev positivt överraskad, de måste haft en hyfsad budget för en youtube-serie ändå :P.

Ja, jag tror att jag läste någonstans att den hade runt 10 miljoner dollar som budget. Verkar väldigt bra, har väntat på något sånt här väldigt länge

Medlem
Skrivet av North:

Spelar själv inte Halo men är tveksam till att lägga pengar på LA-filmer som denna. Visst om de bidrar till helhetsupplevelsen så ok men är det bara reklam så sänk spelpriset istället.

Det är en YouTube serie som är helt gratis.

Medlem

=( bra film men ville ha krig mot Covenant Empire inte trökiga rebeller =(

Medlem
Skrivet av salle94:

=( bra film men ville ha krig mot Covenant Empire inte trökiga rebeller =(

Det kanske kommer, serien utspelar sig ett år efter slaget om Harvest. Fast de kanske inte hade budget till Covenanter

Inaktiv
Skrivet av salle94:

=( bra film men ville ha krig mot Covenant Empire inte trökiga rebeller =(

Ta en titt på trailern.

Inaktiv
Skrivet av messervy:

Usch

haha har sett bättre film med Mark Wahlberg!

Medlem

Kanske en bättre producent, mer budget , bättre skådisar , effekt hade detta kunnat blivit en trilogi eller något....

Machima gjorde ju samma med mortal kombat. Likadant där hade det vart bättre producent etc... Tror jag Mortal Kombat hade blivit en bra film för MK fans

Jag tyckte faktiskt denna filmen var riktigt bra(för att vara på youtube) och får mig att vilja ha en riktig Halo film(eller serie)

Medlem
Skrivet av hoLd:
Skrivet av North:

Spelar själv inte Halo men är tveksam till att lägga pengar på LA-filmer som denna. Visst om de bidrar till helhetsupplevelsen så ok men är det bara reklam så sänk spelpriset istället.

Det är en YouTube serie som är helt gratis.

Och hur tror du den finansieras? Eller va den gratis att göra? Klart pengarna kommer komma från spelet sen..

Medlem

Halo 5: High school breakout


signatur

RROD

Massor av bra "hen" i filmen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För de intresserade i Halo så ska enligt Imdb Kelly och Fred dyka upp framöver också

Medlem

Efter Falling skies är inte mycket pinsamt längre .. skulle gärna se en Haloserie med liknande upplägg.

Medlem

Väldigt ambitiöst är vad jag kan säga. Jag har aldrig spelat Halo och jag äger ingen Xbox, men jag ska nog titta på detta ändå.

Skrivet av Nomz:

Väldigt ambitiöst är vad jag kan säga. Jag har aldrig spelat Halo och jag äger ingen Xbox, men jag ska nog titta på detta ändå.

Spelen är väldigt annorlunda, men på ett bra sätt. Börja gärna med "Combat Evolved", särskilt nu när de piffade till det ordentligt till Xboxen för ett tag sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar