Nygamla Painkiller lagom till Halloween

Robot
Nygamla Painkiller lagom till Halloween

Skär i pumpor och kötta monster i Painkiller Hell & Damnation. Kanske samtidigt om du har bra multitasking-förmågor.

#painkiller-hell-damnation, #people-can-fly, #painkiller, #nordic-games-publishing


Medlem
Nygamla Painkiller lagom till Halloween

tänker skaffa lite klassiskt shooter action !


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Finner det väldigt konstigt hur tyskarna ogillar alla spel som har våld i sig...
Tycker vissa delar av världen stänger ute allt våld som existerar på ganska konstiga sätt.
Får hoppas att Tyskland inte slutar som nordkorea...

Medlem

Undrar hur spelet ser ut på E-sport sidan:), skulle vara intressant och se!

Medlem

seriöst det är fan så här en shooter ska se ut.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Älskade originalet, så det här tänker jag köpa helt klart. Kul att spela igenom det igen med lite HD grafik...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Oohh! PK! F'n vad kul det var i multiplayer, gick undan!

Medlem

Och vad är det för fel på originalet då?

Medlem

Detta är ett test för att se hur populärt PK är, om tillräckligt många köper det, då kommer PK2 i Unrealmotorn.

Painkiller är ett av de bästa spelen som gjorts, sjukt hardcore.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Finner det väldigt konstigt hur tyskarna ogillar alla spel som har våld i sig...
Tycker vissa delar av världen stänger ute allt våld som existerar på ganska konstiga sätt.
Får hoppas att Tyskland inte slutar som nordkorea...

Skrivet av MrPeters:

Finner det väldigt konstigt hur tyskarna ogillar alla spel som har våld i sig...
Tycker vissa delar av världen stänger ute allt våld som existerar på ganska konstiga sätt.
Får hoppas att Tyskland inte slutar som nordkorea...

De har på dok för mycket emot våld, dock är de helt fine med att vara no1. kring xxx.

ELF
Medlem

Har tidigare inte gillat sådana här spel. Har sett PK tidigare, men det har inte tilltalat mig alls. Men nu fick jag upp ögonen för detta lir. Ser riktigt intressant ut faktiskt. Man kan väl säga att jag har vuxit till mig :)...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ska köpas, Basta!!!


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Fett! Blir dock ledsen i ögat av att de ändrat designen på just vapnet som kallas Painkiller.

Medlem

Kan säkert bli bra! Dock så var den där musiken väldigt jobbig.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Gillade första som fan!

Men är det nya bossar också eller bara nya fiender? Nya nivåer också? Nya banor?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

phi
Medlem
Skrivet av Baiffen:

Undrar hur spelet ser ut på E-sport sidan:), skulle vara intressant och se!

http://www.youtube.com/watch?v=KibbuugIQT8

Så ser det ut. Synd att det bara var 17 st som spelade spelet och förmodligen kommer det se likadant ut med den här nygamla versionen också.

Alvedon och Ipren gå och lägg dig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Och vad är det för fel på originalet då?

Inget fel på originalet. Men i och med detta blir spelet lättillgängligare att få tag på och att upptäcka för nya generationer gamers som inte spelat eller ens hört talas om spelet.

Fan va kul att det iallafall finns några old-school utvecklare kvar!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Älskade originalet, så det här tänker jag köpa helt klart. Kul att spela igenom det igen med lite HD grafik...

Jag tror det fans "HD GRAFIK" redan i 1997.

herre gud...

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av HaZe303:

Älskade originalet, så det här tänker jag köpa helt klart. Kul att spela igenom det igen med lite HD grafik...

Jag tror det fans "HD GRAFIK" redan i 1997.

herre gud...

320x200 (x240 för PAL) var normen för spel till 1997 då 3DFX-kort började sprida sig, Hade man några tusenlappar över och köpte ett sådant var 640x400 (x480 PAL) ett realistiskt alternativ i de få spel som stödde hårdvaruaccelererad 3D.
Fast det är klart att man kan kalla det HD om man vill, på den tiden var det ju det.

Medlem

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA ha med alla mp typerna, speciellt "people can fly" älskade den speltypen något djävulusiskt!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Håller mig till ORIGINALEN, this is junk!


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar