Rimligt Pris För Försäljning av 6 År Gammalt Wii

Medlem
Rimligt Pris För Försäljning av 6 År Gammalt Wii

Jag behöver få ett rimligt pris för mitt Wii ska nämligen lägga upp det på blocket och sälja det men vill få sålt det så fort som möjligt.

Medlem

Såg att det fanns ett antal konsoler som såldes för 800-900kr på blocket, men då utan en massa spel. Om du nu saknar spel och konsolen är 6 år gammal, så skulle jag (om jag nu varit på jakt efter en Wii) kanske kunna tänkas köpa den för 700?.
Men med lite spel så kommer du väl kanske upp i tusenlappen.

Medlem

Rimligt pris.. jag skulle nog vara beredd att betala ganska lite nu när Wii U är på ingång.
Kanske 400kr?


signatur

Have a good time!

Medlem

Du kan få ett helt nytt wii med mario kart bundle för 999 kr, så 400 kr är nog inte så långt ifrån sanningen

http://cdon.se/spel/nintendo_wii_black_-_mario_kart_bundle-21...

Medlem

Jag tänker även sälja några spel till konsolen som man tröttnat på och bara vill bli av med så då blir väl 900 kr ett bra pris eller vad säger ni?

Medlem

Allt beror ju på vilka spel, men det måste nästan vara en hel del toppspel för att öka på priset så mycket.


signatur

Videomupp

Medlem

Beror på spel och tillbehör, men inte över tusen-lappen.

Medlem

I spelsamlingen jag tänkte sälja finns det toppspel som metroid, zelda, mario samt mindre betydelsefulla spel.

Medlem

Det får nog bli 800 kr för att jag har ju med konsol + sladdarna man får med samt kontrollen och några spel.

Medlem
Skrivet av Morathus:

Det får nog bli 800 kr för att jag har ju med konsol + sladdarna man får med samt kontrollen och några spel.

Låter rimligt

Medlem

Eftersom du har orginal Wii som kan spela GC spel så kan du nog ta lite extra.

dom nya som säljs går ej att spela GC spel på


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Eftersom du har orginal Wii som kan spela GC spel så kan du nog ta lite extra.

dom nya som säljs går ej att spela GC spel på

Hur menar du nu? Jag köpte ett svart wii för typ ett år sen och det går spela GC spel på den

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Dinskugga:

Eftersom du har orginal Wii som kan spela GC spel så kan du nog ta lite extra.

dom nya som säljs går ej att spela GC spel på

Hur menar du nu? Jag köpte ett svart wii för typ ett år sen och det går spela GC spel på den

Den senaste Wii enheten kan man inte spela GC spel på. Dom har tagit bort den funktionen.

Måste vara 1år sen dom införde den enheten. Men man har kunnat köpa den gamla med under en viss tid. Men nu finns bara denna nya enhet.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Dinskugga:

Eftersom du har orginal Wii som kan spela GC spel så kan du nog ta lite extra.

dom nya som säljs går ej att spela GC spel på

Hur menar du nu? Jag köpte ett svart wii för typ ett år sen och det går spela GC spel på den

Den senaste Wii enheten kan man inte spela GC spel på. Dom har tagit bort den funktionen.

Måste vara 1år sen dom införde den enheten. Men man har kunnat köpa den gamla med under en viss tid. Men nu finns bara denna nya enhet.

Men ... vad värdelöst O.o ... Stora +:et med wii är ju att man har i princip en gamecube också

Medlem

800 kronor känns som ett rimligt pris om du har en hel del spel att slänga med.

1
Skriv svar