Hylla eller dissa Halo 4:s live action-film

Medlem

Yey, promo-video för den nya teambuildnings-konferensen i skogarna utanför Lerum! Eller?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Är ingen större fan av Halo, men ser jag det som vilken sci fi som helst så är det inte half bad. Känner t.o.m igen ett par ansikten sen innan.

Fattar inte varför de kör cryo-stasis i en paintball övning dock.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Är ingen större fan av Halo, men ser jag det som vilken sci fi som helst så är det inte half bad. Känner t.o.m igen ett par ansikten sen innan.

Fattar inte varför de kör cryo-stasis i en paintball övning dock.

Antagligen för att vänja in dem av att hastigt ta sig ut ur en i nödsituationen. Who knows


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Bryr sig folk fortfarande om Halo... ?

Medlem
Skrivet av LordVaakos:

Blev positivt överraskad, de måste haft en hyfsad budget för en youtube-serie ändå :P.

Har du sett believe? Liknande grej för Halo 3. Microsoft lägger sanslösa budgetar för halopromo.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Skjutspel... kan det bli mer tråkigt, ingen substans bara skjut skit.

Medlem
Medlem

Tyckte den var riktigt bra,
bra kamera arbete, photo samt riktigt bra fx för den budgeten.

Skiter fullständigt i spelet om det inte skulle komma till pc., men som scifi buff och generellt så är det alldeles för lite rymd scifi filmer som kommer på bio, så detta är helt klart kul o se på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag vill inte ens se.
Gå och dö 343 Studios. Deras ända syfte är att mjölka Halo efter att Bungie stack. Nej tack till detta.

Och ja jag vet att denna kommentar med stor sannolikhet kommer att bli överöst med tummar ner av påstådda Halo fans som bara spelar spelen, och folk som tror att jag skulle 'trolla'.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Jag vill inte ens se.
Gå och dö 343 Studios. Deras ända syfte är att mjölka Halo efter att Bungie stack. Nej tack till detta.

Och ja jag vet att denna kommentar med stor sannolikhet kommer att bli överöst med tummar ner av påstådda Halo fans som bara spelar spelen, och folk som tror att jag skulle 'trolla'.

Låt dem mjölka! Så länge spelen blir bra (Med en bra story osv.) Så ser jag ingen anledning varför de inte skulle kunna utveckla nya spel. Halo universumet är stort trots allt, finns mycket att göra spel av.

PS: Eller så nertummar många dig bara för att du är så tjurig över ett spel som inte har kommit än


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Som en tråkig Uwe Boll film.

Medlem

Jag ser att min kommentar fick många negativa tummar.
Är det bara jag som länge sett fram emot en riktig storfilm med halo, var ju snack om att peter jackson skulle fixa ihop något. Då känns något sånt här väldigt "meh" och b.

Verkligen antiklimax, eller; usch!

Medlem

halo filmen skrotades och om jag inte missminner mig viss material hamnade i sector 9 eller vad tusan filmen hette


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av messervy:

Jag ser att min kommentar fick många negativa tummar.
Är det bara jag som länge sett fram emot en riktig storfilm med halo, var ju snack om att peter jackson skulle fixa ihop något. Då känns något sånt här väldigt "meh" och b.

Verkligen antiklimax, eller; usch!

Själv tycker jag det första avsnitter var ganska bra! Snyggt filmat, sköna effekter mm. Dock så stör jag mig rejält på karaktärsval som består mestadels av massa ungdomar. Tycker inte det var någon av dem som var särkskild intressanta som karaktärer. Hade hellre haft några hårdnackade gamla veteraner med lite humor och personlighet. Lite som de i Aliens


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Inget som är bättre än nått annat som går på Utube, jag kommer testa halo 4, sen om det är bra eller inte återstår att se, jag tippar dock på det senare.

Det ligger i tiden att det mesta som produceras är CRAP.

Det enda som är något att ha är BL2, det är snarlikt ettan och det gör att man gärna spelar fortsättningen.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Introt intresserade mig... Sedan började folk spy hejvilt och satte på sig laser-tag utrustning, vad som följde fick mig att stänga av.

Jaja, kul att några/många lär gilla det i alla fall.

har du läst någon av halo Böckerna?

Medlem

Bungie har ju ingenting med detta spel att göra så det lär inte bli gamla goda halo, hit or miss, vi får se.

ro
Medlem

Förvånansvärt bra.

Medlem
Medlem

Soldaterna.. eller "ungdomarna" såg inte speciellt hårda ut. Annat vare o lumpen, P4 Skövde.

Medlem
Skrivet av ericosten:

Soldaterna.. eller "ungdomarna" såg inte speciellt hårda ut. Annat vare o lumpen, P4 Skövde.

Dom har just börjat ODST är ganska harcore

12
Skriv svar