Angry Birds Star Wars annonserat

Robot
Angry Birds Star Wars annonserat

Arga fåglar blir arga rebeller i början av november med en uppsjö av leksaker i släptåg.

#angry-birds, #angry-birds-star-wars, #angry-birds-space


Inaktiv
Angry Birds Star Wars annonserat

Darth Vader vänder sig i graven.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Det är säkert bättre story i det här än i Episode 1-2 och 3 ).

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Darth Vader vänder sig i graven.

Ja, han om någon lär ju vilja spela det

Medlem

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

Medlem
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att man är ett Sith/Empire fan.

Episode 1-3 var bra idéer men det finns massor av moment i filmerna som inte är relevanta till filmens handling just för att de skulle bli kommersiella. Jag tycker också de är helt okej men hade skaparen lagt en extra tanke till vad som var viktigt och inte så tror jag det hade varit annorlunda

Medlem

Frågade detta på ett annat ställe men frågar det här igen; När hade Rovio tänkt göra något som inte är Angry Birds-relaterat?

Medlem
Skrivet av Siken:

Frågade detta på ett annat ställe men frågar det här igen; När hade Rovio tänkt göra något som inte är Angry Birds-relaterat?

Amazing Alex

Inaktiv

hehe skönt att ingen kommenterar om mjölkning, men det är väl ett vedertaget begrepp när det gäller Lucas Arts (på gott o ont), hur är det nu, var femte StarWars spel blir legendariska o resten skit?

Medlem
Skrivet av Aresz:

hehe skönt att ingen kommenterar om mjölkning, men det är väl ett vedertaget begrepp när det gäller Lucas Arts (på gott o ont), hur är det nu, var femte StarWars spel blir legendariska o resten skit?

Vart femte?

Har det ens kommit något hyggligt det senaste 8 åren?

Kan möjligtvis ha förbi sett något men blir bara glad om man får tips på någon klenod man missat

Inaktiv

Positivt!

Hoppas bara att Angry Birds inte blir som nya Guitar Hero.

Angry Birds Lord of the rings
Angry Birds Halo edition
...osv osv osv

Inaktiv
Skrivet av Zibbit:
Skrivet av Aresz:

hehe skönt att ingen kommenterar om mjölkning, men det är väl ett vedertaget begrepp när det gäller Lucas Arts (på gott o ont), hur är det nu, var femte StarWars spel blir legendariska o resten skit?

Vart femte?

Har det ens kommit något hyggligt det senaste 8 åren?

Kan möjligtvis ha förbi sett något men blir bara glad om man får tips på någon klenod man missat

True true, jag tänker nog lite längre tillbaks som Tie Fighter, Dark Forces o Jedi Academy

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Galathea:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att man är ett Sith/Empire fan.

Episode 1-3 var bra idéer men det finns massor av moment i filmerna som inte är relevanta till filmens handling just för att de skulle bli kommersiella.

Du menar som Ewokerna i de gamla filmerna?

Inaktiv

aja för egen del ser jag mer fram emot Star Wars 1313 än det här...

Medlem
Skrivet av Paladia:
Skrivet av Galathea:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att man är ett Sith/Empire fan.

Episode 1-3 var bra idéer men det finns massor av moment i filmerna som inte är relevanta till filmens handling just för att de skulle bli kommersiella.

Du menar som Ewokerna i de gamla filmerna?

I en av de gamla filmerna menar du? Och ja, precis som ewokerna då 6:e filmen är betydligt mer "kommersiell" än de två tidigare.

Medlem

Angry Birds, spelvärldens motsvarighet till Glee...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Kunde vart värre, Angry Birds Star Wars - Jarjar Binks Edition

Inaktiv
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

Personligen tycker jag att de faller på samma grepp som många uppföljare. Man har skruvat upp tempot så pass mycket att historiens själ går förlorad (jämför med alien).
Jag tycker att de första två filmerna (kronologiskt) ligger närmare gudfadern i rymden än de moderna actionfilmerna som 1,2 och 3 försöker vara.

De tidiga filmerna har en viss mystik som jag tycker är tilltalande. Scener som den där man blir förvånad över att det tokiga trollet är den stora krigaren Yoda är helt frånvarande i de nyare filmerna.

Jag tycker att de är ganska bra men de är en annan typ av film än de ändre. Episod sex skulle också kunnat vara en riktigt bra film om de skippat de fjantiga björnarna och det överpampiga slutet.

Jag citerar min kompis son som är ett par månader gammal:

"Blä..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Darth Vader vänder sig i graven.

Han kremerades

Skrivet av abflex:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

Personligen tycker jag att de faller på samma grepp som många uppföljare. Man har skruvat upp tempot så pass mycket att historiens själ går förlorad (jämför med alien).
Jag tycker att de första två filmerna (kronologiskt) ligger närmare gudfadern i rymden än de moderna actionfilmerna som 1,2 och 3 försöker vara.

De tidiga filmerna har en viss mystik som jag tycker är tilltalande. Scener som den där man blir förvånad över att det tokiga trollet är den stora krigaren Yoda är helt frånvarande i de nyare filmerna.

Jag tycker att de är ganska bra men de är en annan typ av film än de ändre. Episod sex skulle också kunnat vara en riktigt bra film om de skippat de fjantiga björnarna och det överpampiga slutet.

Ewokerna är snart det enda som har värdighet i SW-universet.

"Det pampiga slutet" kom som ett naturligt avslut på SW; även kallat "hollywood ending". Sedan är det en annan sak att Mr. Lucas ville tjäna mer pengar och kastad ihop en historia som läcker som ett såll.

Den som älskar SW bör hålla sig till litteraturen, där finns mycket gott att hämta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag citerar min kompis son som är ett par månader gammal:

"Blä..."

Din kompis son kommer nöta Angry Birds snart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

älskade 1an 2an o 3an även fast dom inte var lika relevanta till storyn så var duellerna så mycket bättre!

Inaktiv
Skrivet av Galathea:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att man är ett Sith/Empire fan.

Episode 1-3 var bra idéer men det finns massor av moment i filmerna som inte är relevanta till filmens handling just för att de skulle bli kommersiella. Jag tycker också de är helt okej men hade skaparen lagt en extra tanke till vad som var viktigt och inte så tror jag det hade varit annorlunda

Det är bara att kolla på Red Letter Medias analys av de tre första filmerna så tror jag inte någon tycker att de är bra efter det. Största problemet med hela den produktionen är att ingen sa nej till Lucas. Han behövde någon som slog näven i bordet och gick emot honom, men alla som kritiserade honom under produktionen fick foten.

Inaktiv
Skrivet av mackemong:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

älskade 1an 2an o 3an även fast dom inte var lika relevanta till storyn så var duellerna så mycket bättre!

Mm för Star Wars handlade bara om att slåss har jag hört. Grattis du har missat hela poängen med Star wars, dörren är där borta. Episod 1-3 är katastrofer till filmer, alla fight scener är ap tråkiga då de är så fruktansvärt över koreograferade. Det är det som är skönt i episod 6 att Luke slåss på ren ilska och övermannar Vader.

Medlem

Gorge Lucas. Vad har du för dig om dagarna?


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Skrivet av HogisGuy:

Gorge Lucas. Vad har du för dig om dagarna?

Han räknar pengar och dåliga omdömen från gamla SW-fans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

AW8
Medlem

Pengarna ska ra$$la in!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av mackemong:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

älskade 1an 2an o 3an även fast dom inte var lika relevanta till storyn så var duellerna så mycket bättre!

Mm för Star Wars handlade bara om att slåss har jag hört. Grattis du har missat hela poängen med Star wars, dörren är där borta. Episod 1-3 är katastrofer till filmer, alla fight scener är ap tråkiga då de är så fruktansvärt över koreograferade. Det är det som är skönt i episod 6 att Luke slåss på ren ilska och övermannar Vader.

Fast sen så är det ju inte på grund av action scenerna som 1-3 är dålig (till och med hardcore fans brukar ge duellerna credit)

12
Skriv svar