Medal of Honor: Warfighter-betan börjar i dag

Robot
Medal of Honor: Warfighter-betan börjar i dag

Testfasen av det autentiska kriget rullar igång i dag. Fast bara till Xbox 360.

#ea, #medal-of-honor-warfighter


Medlem
Medal of Honor: Warfighter-betan börjar i dag

Vem fan bryr sig?
Det är ju inte så att det är till PC eller så...

Inaktiv

Damn you crapbox

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vem fan bryr sig?
Det är ju inte så att det är till PC eller så...

Känns som att någon är lite jealous?!

Jealous bitches, jealous bitches
Don't hate me, don't hate me

Medlem

EA, it´s in the bank!

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av totte1015:

Vem fan bryr sig?
Det är ju inte så att det är till PC eller så...

Känns som att någon är lite jealous?!

Jealous bitches, jealous bitches
Don't hate me, don't hate me

Yeaaaa..... Betatesta spelet på en konsol som inte har några grafikalternativ alls är ju toppen,
Och nej jag är inte "jealous" jag är förbannad på att allt numer är till konsol>portat till PC

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av totte1015:

Vem fan bryr sig?
Det är ju inte så att det är till PC eller så...

Känns som att någon är lite jealous?!

Jealous bitches, jealous bitches
Don't hate me, don't hate me

Yeaaaa..... Betatesta spelet på en konsol som inte har några grafikalternativ alls är ju toppen,
Och nej jag är inte "jealous" jag är förbannad på att allt numer är till konsol>portat till PC

Är det verkligen portat? Skulle inte det här spelet använda DX11 och använda samma grafikmotor som BF3?


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av totte1015:

Vem fan bryr sig?
Det är ju inte så att det är till PC eller så...

Känns som att någon är lite jealous?!

Jealous bitches, jealous bitches
Don't hate me, don't hate me

Yeaaaa..... Betatesta spelet på en konsol som inte har några grafikalternativ alls är ju toppen,
Och nej jag är inte "jealous" jag är förbannad på att allt numer är till konsol>portat till PC

Är det verkligen portat? Skulle inte det här spelet använda DX11 och använda samma grafikmotor som BF3?

Inte just MoH kanske, men menar mer allmänt.
Just i detta fall menar jag att jag är förbannad för att betan bara sker till konsol.
Betan är till för att fixa, inte för nöjets skull

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av totte1015:

Vem fan bryr sig?
Det är ju inte så att det är till PC eller så...

Känns som att någon är lite jealous?!

Jealous bitches, jealous bitches
Don't hate me, don't hate me

Yeaaaa..... Betatesta spelet på en konsol som inte har några grafikalternativ alls är ju toppen,
Och nej jag är inte "jealous" jag är förbannad på att allt numer är till konsol>portat till PC

Är det verkligen portat? Skulle inte det här spelet använda DX11 och använda samma grafikmotor som BF3?

Bf som hade samma motor och dx 11 var konsollportat från början

Medlem

Har Betan dykt upp?

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

Har Betan dykt upp?

nepp

Medlem

***11AM Update***

We're still working with Microsoft to get the beta released onto the Xbox LIVE Marketplace as soon as possible! Thank you for your patience and understanding. Next update at 1PM PST.

***9AM Update***

Beta Launch TBD – Coming Today

Players,

The Medal of Honor Warfighter beta is not yet available on Xbox Live Marketplace for download. The issue is temporary and we’re working with the Xbox team to get it out the door. We will provide an update at 11am with an update.

******************

Players,

Thanks for your patience while we work to launch the Warfighter beta! We're working with the Xbox team to release the beta via Xbox live Marketplace. We'll provide an update at 9am Pacific with our progress here. Stay tuned!

Daniel_MOHW
Senior Community Manager

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

Har Betan dykt upp?

https://live.xbox.com/en-US/purchase/xbox/66acd000-77fe-1000-...

där kan du "köpa" betan för 0 MP, sedan ladda ner och sen är det bara att dra ut på slagfältet och skjuta dina motståndare

och om länken inte funkar så kan du alltid prova detta

go to "Game marketplace" Then scroll to "Demos" then Click on the "we hunt terror" ad on the bottom right corner and you can download from there.

Medlem

Så nu har jag laddat ner det och lirat på min XBOX, måste säga, RIKTIGT bra spel. Synd om er som valde fel konsoll redan från början där, det är värt väntan iaf på MOH. Kram på er!!

Medlem

Blir väl en usel konsollportning igen då....

Medlem

såg lite beta gameplay på youtube och det ser väldigt bra ut måste jag säga.. kul att något kan ge cod en utmaning

Inaktiv

Ser inte bra ut!

Medlem

Jag gillade spelet i sig, men en sak jag stör mig på är att det finns inte två lag som i andra spel. Eller det är två lag, men för att alla kan välja sin egen nationalitet så kan det vara liksom tyskar mot tyskar, svenskar mot svenskar, amerikaner mot tyskar? Det är orealistiskt att allierade nationer skulle kriga mot varann, jag gillade MOH Tier1 där det var terrorister mot allierade styrkorna. Så det förstör kraftigt för mig att det är på det här sättet. Tycker att ena laget ska vara allierade och andra terrorister, och i det allierade laget kan dom vara av blandade med olika nationaliteter, men att det ändå är två olika lag som är fiender.... Om ni hajar vad jag menar...

Snodde detta från Webhallen för att visa det jag menade, är det nån som vet om det bara är Blue vs Blue i Multiplayer?? Blir det någon blue vs red?

Citat:

For the first time, the Medal of Honor brand introduces multi-national Tier 1 blue-vs-blue team play where the world’s best of the best warriors go head-to-head in combat. The game features 12 different Tier 1 units from a variety of nations including the British SAS, Australian SASR, German KSK and Polish GROM.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

efter att ha spelat en hel del utav beta så måste jag säga att det är riktigt jävla kul faktiskt.


signatur

God is dead

Medlem

Absolut sämre än sämst just nu, utveckling grabbar, vi lever inte i förra milleniet..

Medlem
Skrivet av baggso:

såg lite beta gameplay på youtube och det ser väldigt bra ut måste jag säga.. kul att något kan ge cod en utmaning

Tar tillbaka detta nu när jag testat det.. vet inte vad det rullar på men 30fps kanske? det känns segt och väldigt random, trist att de kastade in en mörk bana där man knappt ser något alls även fast man har brightness på full. Detta spel kanske vore något på PC med fps på 100 men det ända bra på konsol i nuläget är CoD som flyter på bra med 60fps..

Medlem

Har haft riktigt kul med betan hittills. Gillar det redan mycket mer än BF3 fast det är lite för mkt tempo för mig. De som söker efter ett mellanting mellan CoD och BF3 borde älska detta dock. Mitt största problem är väll spawnsen som är inte fullt så bra i alla lägen. Överväger ett köp allt mer.

1
Skriv svar