Nya Borderlands 2-karaktären talar ut – igen

Robot
Nya Borderlands 2-karaktären talar ut – igen

I andra echo-loggen pratar mekronomen Gaige ännu mer om hennes "hemliga" DT-projekt. Nu svävar den jäkeln.

#borderlands-2


Medlem
Nya Borderlands 2-karaktären talar ut – igen

Haha, dessa är bara för underbara!

Medlem

Ska definitivt spela henne


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

haha underbart!

Hennes skill tree finns förövrigt att beskåda och leka runt med nu

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/mechromancer.html


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Ska bli spännande att se hur denna karaktär fungerar. Kör Commando just nu och tycker det är redigt kul och detta verkar ju vara lite åt det hållet (förutom att man har en mobil hjälpreda istället för en stationär)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vore trevligt om man kunde påverka vad för vapen DT:n har och inte endast vad för 'extra' skills den får.

Medlem

Spelar jag fortf. Borderlands när det släpps så blir det nog ett köp även om jag just nu spelar commando och kanske inte är allt för sugen på en till "mekanisk minion klass"


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Medlem

signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Vet inte vart man tipsar er Fz men man kan lägga upp skilltree på gaige nu på hemsidan, rättså häftiga skills.

Medlem

GB har jobbat på snabbt som fasen med Gaige, först var det ju sagt nått i stil med att hon skulle komma typ 30-90 dagar efter launch av spelet. Sen sa dom att det var närmare 30 dagar, sen sa dom den 16:e och nu den 9:e.

Passar ju bra då man precis lirat igenom första varvet med Maya.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Trappski:

Antar att det blir i natt för oss i Sverige. Kollade nu iaf och hon var inte med i listan över characters


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Trappski:

Antar att det blir i natt för oss i Sverige. Kollade nu iaf och hon var inte med i listan över characters

Konsoll verkar ha fått så får väl se när PC-spelarna får ta del av vad som verkar vara en störtskön och väldigt speciell karaktär.

Medlem

Mechromancer är ute nu på PC!


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar