Hela Azeroth i Minecraft – 68 miljoner klossar

Robot

Får mixen av World of Warcraft och Minecraft det att dregglas mellan löständerna på dig? Om du har 24 GB (!!) ledigt utrymme är det bara att prova på.

#minecraft, #world-of-warcraft

Medlem

Betyder det att han nu är klar eller har jag inte läst det här förut ?

signatur
Medlem

Det är dock ett program som har gjort grovjobbet, han har inte gjort det helt "manuellt" kloss för kloss ifall någon tror de.

Inaktiv

24 GB i diskutrymme för en enda "liten" karta?! O.o You said woaaaaat?!

Medlem

24 GB blockgrafik...Great

Medlem

"I developed software to convert the continents of World of Warcraft into Minecraft blocks using a process known as voxelization. The software converts everything in the game, including all the buildings and natural details, down to the individual tree stump. Once the parameters for the software have been set, the entire conversion process takes approximately 24 hours and requires no human intervention."

68 miljoner!
Holy devotion MC man. O_o

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Detta ska man ladda hem för att sen spränga sönder med TNT mod

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Korrektion: 68 Miljarder, inte miljoner.

Q. How large is the world?

A. The current version of the map spans approximately 275 square kilometers and contains over 68 billion blocks.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Korrektion: 68 Miljarder, inte miljoner.

Q. How large is the world?

A. The current version of the map spans approximately 275 square kilometers and contains over 68 billion blocks.

Helt korrekt!

Medlem

Folk har för mycket tid till övers.

Medlem
Skrivet av InterClaw:

Alltid dyker det upp någon med denna meningen. Läs sista meningen här.

Skrivet av zobino:

"I developed software to convert the continents of World of Warcraft into Minecraft blocks using a process known as voxelization. The software converts everything in the game, including all the buildings and natural details, down to the individual tree stump. Once the parameters for the software have been set, the entire conversion process takes approximately 24 hours and requires no human intervention."

Medlem
Skrivet av s3ng:
Skrivet av InterClaw:

Skrivet av zobino:

Folk har lagom med tid till övers.

Inaktiv

Nu är det bara slänga in lite NPC:s och sen kör vi!

Vore jävligt grymt! Questa runt lite!

Medlem
Skrivet av InterClaw:
Skrivet av s3ng:
Skrivet av InterClaw:

Skrivet av zobino:

Folk har lagom med tid till övers.

Det låter bättre Lagom är bra.

Medlem

Nääe fy vad illa, då är Minecraft Middle Earth ett bättre projekt som iaf. är värdigt tid.
http://www.mcmiddleearth.com/

Skriv svar