Släpptrailern för Fable: The Journey

Robot
Släpptrailern för Fable: The Journey

Den är stor, lång och oklippt, eller något i den stilen. Förlåt, idétorka!

#fable-the-journey


Medlem
Släpptrailern för Fable: The Journey

looks quite crap...

Inaktiv

Säkert roligt första gången man lirar ut storyn, därefter kommer det nog bli väldigt segt och tråkigt :/
Hoppas dom är flitiga på släppa DLCs så det känns fräscht under en tid iaf

Medlem

Tycker det ser ganska tråkigt och oinspirerat ut. Trailern får det dessutom att verka som att spelet inte ens har en story. det är bara"amazing adventure, astounding beauty och terrifying power". Stora ord utan att egentligen visa upp något konkret från spelet som känns direkt intressant. Känns mer som att det är ett "ta dig från plats a till plats b" spel. Och i ett spel av den här typen bör storyn lyftas fram istället för att helt ignorera den.

Känns nästan mer som ett sorts tech-demo för kinect än ett fullvuxet spel. Hade enligt mig varit klart mer intressant om det hade varit lite mer likt första Fable.

R.I.P. Fable. Det började bra, men det gick utför.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelmekaniken är det som blir avgörande, så svårt att bilda sig en uppfattning om hur spelet kommer vara bara på en sån här trailer. Man får väl avvakta...

Medlem

Jag totalälskade Fable: The Lost Chapters och det är fortfarande ett av mina absoluta favoritspel. När tvåan, utannonserades blev jag såklart oerhört förväntansfull, och de skärmdumpar och videosnuttar jag såg visade på att "Fable-känslan" var kvar.
Men så släpptes Fable 2... och en liten del av mig dog när jag satte mig med det. Det dög. Det var inget Fable, men det dög.
Och så kom trean. Då dog en liten del av min själ.

Om jag skulle sätta mig och spela detta skulle jag med säkerhet få hjärtstillestånd utav sorgen och besvikelsen. Usch.

Medlem

ja' e skeptisk...

1
Skriv svar