Dubbelpepp : Dishonored & XCOM samma dag!

Testpilot
Dubbelpepp : Dishonored & XCOM samma dag!

Phjuu!

Fredag är en bra dag samtidigt som det är en kluven dag.

2 toppspel släpps samma dag , bägge är nedladdade och klara på Steam väntar bara på släppdatum & upplåsning.
En kompis har redan låst upp XCOM på steam med VPN , jag hinner ändå inte spela så jag struntar i sådana fuskmetoder.

Planerar en helkväll med Dishonored på fredagen , för att under lördagen då vi åker bort köra XCOM på laptopen , Xcom är ju inget direkt actionspel så det orkar nog laptopen med utan problem.

Det svåra blir att hålla händerna borta från det ena spelet medan man avslutar det första , är rätt inställd på att trycka ner en klase timmar i Dishonored och klara det för att sedan köra XCOM.

Imorrn skall det lagras upp med spelföda och förbereda sambon på att jag kommer vara helt oanträffbar hela fredagkvällen/natten

Medan jag väntar kollar jag in recensioner , läser om tips på 1080p filmsekvenser på XCOM och tweaks över 85 FOV på dishonored , pepp pepp!

#blogg

Medlem
Dubbelpepp : Dishonored & XCOM samma dag!

Fredagkväll och natt bara ??
Nej nej nej, Fredagkväll/natt/lördagmorgon/dag/kväll/natt/söndagmorgon/dag/kväll !

Medlem

finns det gratis vpn från usa man kan använda, upplever att majoriteten är ryska..buuuh

Testpilot

Synd för mig så kan man inte sträckköra denna helg , skall åka till svärföräldrarna på lördag/söndag o då har jag bara min gamerlappis att köra på , fps funkar inte så bra på den , då blir det XCOM ist.

Men att ha valen att byta mellan 2 toppspel är ju finfint!

Medlem

Har beställt den fysiska versionen av Dishonered så det blir naturligt att börja med Xcom. Lämpligt nog är jag ledig på fredagar så det blir en lång första spelomgång. Man tycker att de borde ha släppt ett av spelen förra månaden istället, då det varit nästan helt tomt på bra spel den senaste tiden.

Medlem

Har X-com förbokat, och har hela helgen ledig och för mig själv. Kommer nog bli ett impulsköp på Dishonored känner man redan nu dock Sen hade man ju tänkt lira WoW, kommer bli svårt att prioritera den här helgen!


signatur

Videomupp

Testpilot

Idag skall snacks och dricka inhandlas inför fredagens spelande , Sambon är portförbjuden i datorhålan och allt är putsat trimmat och redo!

Medlem

Jag köpte dessa 2 super spel i förrgår också... Ska ta mig an Xcom först o främst innan jag tar och nöter Dishonored

1
Skriv svar