Pokémon Black Version 2

Robot
Pokémon Black Version 2

Pokémon-spel sägs ofta vara mer evolution än revolution, och i den senaste delen är det mer sant än någonsin. Men den nya reprisen har ändå en del spelglädje att bjuda på.

#pokn-platinum, #pokemon-emerald, #game-freak, #pokemon-black-version, #pokemon-white-version


Medlem
Pokémon Black Version 2

Tycker dom borde göra ett pokemon spel i full 3D utan grid-based movement

Medlem

Tycker dom borde göra ett pokémon MMO, med alla pokémon i ett spel, inte två stycken versioner och då menar jag ALLA, Från Bulbasaur till vem som nu är sist, sen ska man inte behöva vara på något event för att få en sällsynt pokémon!

Medlem
Skrivet av luftman:

Tycker dom borde göra ett pokemon spel i full 3D utan grid-based movement

Tror inte det skulle funka på NDS, vore väldigt nice om de testade att göra ett PC spel någon gång, bara för att se hur bra de kan få det o bli ^^

Medlem

Vore stört kul med ett mer vuxet pokemon mmo
Iden verkar ju gå hem i wow när alla jagar pets

Ish
Medlem

To each his own givetvis.. Men ändå kan jag inte låta bli att känna "vem fan köper den här smörjan?"


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

To each his own givetvis.. Men ändå kan jag inte låta bli att känna "vem fan köper den här smörjan?"

Pokemon-spelen är väl dom bäst säljande till bärbara konsoler, så...

Medlem
Skrivet av Ish:

To each his own givetvis.. Men ändå kan jag inte låta bli att känna "vem fan köper den här smörjan?"

Jag!
Jag har bokat det, precis som med de tidigare spelen.

Medlem

Jag har förbokat spelet som vanligt men måste ändå hålla med om att det behövs lite ändring i "formeln".
Sen om man tycker det är för lätt så låser man ju upp Challenge mode efter man klarat spelet.

Hursomhelst så verkar det här bli ett av de bästa i serien!
Kanske till och med bättre än Platinum!

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Tycker dom borde göra ett pokémon MMO, med alla pokémon i ett spel, inte två stycken versioner och då menar jag ALLA, Från Bulbasaur till vem som nu är sist, sen ska man inte behöva vara på något event för att få en sällsynt pokémon!

Det finns ett pokemon MMO som är i beta fas för tillfället som heter Pokemomium (stavning xD)

Där man kan börja med olika pokemon allt ifrån bulbasuar till nyare versioner.

Det är också F2P och är väldigt buggigt men det är samma som innan.

Finns även PVP i det.

Ish
Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Ish:

To each his own givetvis.. Men ändå kan jag inte låta bli att känna "vem fan köper den här smörjan?"

Pokemon-spelen är väl dom bäst säljande till bärbara konsoler, så...

Hah ja säkert, men där har vi en sak till jag inte förstår mig på. Bärbara konsoler.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Avedagreat:
Skrivet av Rasmus117:

Tycker dom borde göra ett pokémon MMO, med alla pokémon i ett spel, inte två stycken versioner och då menar jag ALLA, Från Bulbasaur till vem som nu är sist, sen ska man inte behöva vara på något event för att få en sällsynt pokémon!

Det finns ett pokemon MMO som är i beta fas för tillfället som heter Pokemomium (stavning xD)

Där man kan börja med olika pokemon allt ifrån bulbasuar till nyare versioner.

Det är också F2P och är väldigt buggigt men det är samma som innan.

Finns även PVP i det.

PokeMMO finns också, men det är baserat på ett av spelen och "kampanjen" är samma, typ.

1
Skriv svar