The Sims 3 får 70, 80 och 90 expansioner

Robot
The Sims 3 får 70, 80 och 90 expansioner

En expansion med fokus på 70-, 80- och 90-talet är att vänta i januari, meddelar Maxis. För du trodde väl inte vi menade 90 expansioner?

#maxis, #the-sims-3


Medlem
The Sims 3 får 70, 80 och 90 expansioner

Har det inte redan kommit 90 st expansioner?

Medlem

Svårt att inte tro på 90 expansioner. Annars hade det inte varit två ord.

Medlem
Skrivet av Valpnos:

Har det inte redan kommit 90 st expansioner?

83 faktiskt.

Inaktiv

Helt fantastiskt! Jag ääääääälskar 70-talet,växte upp då och blev sen en tonåring på 80-talet,men det e en helt annan historia.
Long Live 70-talet

Inaktiv

70talet. Sög. Fanns inga gothbrudar. Folk som luktade armsvett. Rostiga bilar. Skevögda tjejer med lampskärmsfrisyr och utstående tänder.

Medlem

Herr Lind får IG då "The Sims 3 får 70, 80 och 90 expansioner" är särskrivning och avser (därmed) just antalet expansioner.

Om det hade stått "The Sims 3 får 70-, 80- och 90-expansioner" hade det varit mer korrekt och avsett årtalet.

OnT:

Hur mycket är det egentligen i dom här "expansionerna" rent innehållsmässigt? Om man t ex jämför med DLC till andra spel, som BF3, skulle dessa räknas som expansioner eller bara tillägg?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är ju bra att ni är roliga FZ ;D! Men jag gillade ironin :).

Medlem

Kan de inte ta och optimera spelet då det inte klarar av allt content dom redan har pumpat ut, stör mig som fan på hur spelet fryser på grund av antalet .package filer >.>

Medlem

I saw what u did there


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

vem hade blivit förvånad? INTE jag. kanske nån som bott i ett klädskåp dom senaste 30 åren =D

Medlem
Skrivet av riktigninja:

70talet. Sög. Fanns inga gothbrudar. Folk som luktade armsvett. Rostiga bilar. Skevögda tjejer med lampskärmsfrisyr och utstående tänder.

Och ändå lyckades du bli till ?


signatur
Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

70talet. Sög. Fanns inga gothbrudar. Folk som luktade armsvett. Rostiga bilar. Skevögda tjejer med lampskärmsfrisyr och utstående tänder.

haha dagens bästa! xD

Medlem

det handlar om en till prylpaket 2 nya frisyrer typ och ett par nya klädesplagg..........för det enkla priset 199 om dom är billiga eller 249 om dom är tråkiga.......


signatur

no i will not go loladin no not at all

1
Skriv svar