Färsk trailer från Japan-rollspelet Persona 4: Golden

Robot
Färsk trailer från Japan-rollspelet Persona 4: Golden

Atlus nyversion av Persona 4 släpps i Europa lagom till våren.

#atlus, #shin-megami-tensei-persona-4


Medlem
Färsk trailer från Japan-rollspelet Persona 4: Golden

Vill ha detta så mycket!

Köper en Vita snart bara för detta och Uncharted i dagsläget. That's the power of Shin Megami Tensei!

Själv har jag PS2-liret oöppnat i bokhyllan fortfarande, tror jag satsar på den versionen istället. Föredrar sådana här långa j-rpg-spel i stationär form helst, men Vita-versionen ser ju ut att bli toppen om man vill ha spelet i fickan istället.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Själv har jag PS2-liret oöppnat i bokhyllan fortfarande, tror jag satsar på den versionen istället. Föredrar sådana här långa j-rpg-spel i stationär form helst, men Vita-versionen ser ju ut att bli toppen om man vill ha spelet i fickan istället.

Persona 4 tåls att spelas igenom många gånger! Se genast till att slita av plasten och släng in skivan i din PS2. När du sedan är klar med det så tror jag att du kommer att vilja ha mer, och då är det dags att införskaffa The Golden!

Inaktiv

Känner mig inspirerad att leta efter japanska flickvänner igen.

Medlem

forever alone

Medlem

Åh, jag vill ha det här till PS3 (eller iaf att Vita-versionen var spelbar på PS3).

Medlem

Känns som om man spelar detta då har man verkligen inget liv: Att sitta och spela detta med hörlurar på tunnelbanan, på café eller liknande...

Skrivet av skogsvilden:

Känns som om man spelar detta då har man verkligen inget liv: Att sitta och spela detta med hörlurar på tunnelbanan, på café eller liknande...

Haha, på vilket sätt är det "värre" att spela detta någonstans än att lira, well, något annat spel? Upplys oss!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Känns som om man spelar detta då har man verkligen inget liv: Att sitta och spela detta med hörlurar på tunnelbanan, på café eller liknande...

som sagt.. forever alone.
lol

1
Skriv svar