Livstecken från Bioshock: Infinite

Robot
Livstecken från Bioshock: Infinite

Tystnaden från luftburna Bioshock har varit lång. Men om tio dagar släpps den nya trailern – och utvecklarna vill veta vad du vill se i den.

#irrational-games, #bioshock-infinite


Medlem
Livstecken från Bioshock: Infinite

Äntligen, det ses fram emot

Medlem

Tråkigt att de bytt stil, men tror ändå att det blir ett grymt äventyr. Längtar!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Tråkigt att de bytt stil, men tror ändå att det blir ett grymt äventyr. Längtar!

Menar du att de bytt stil från de tidigare bioshock eller att de bytt stil under utvecklingen av infinite?

Personligen gillar jag bytet av sceneri, det finns inte så mycket mer frågor och dilemman att utveckla och undersöka i Rapture.

EDIT: jag gillar hur de absolut inte mjölkar sin yrsprungliga idé.

Medlem

Väntat ett tag på det här spelet nu ^^

Medlem
Skrivet av abflex:

EDIT: jag gillar hur de absolut inte mjölkar sin yrsprungliga idé.

"Absolut inte" är nog en överdrift. Men jag gillar det också, trots att kvinnor tydligen måste porträtteras med halva brösten utanför kläderna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Jag bryr mig inte om marknadsföringen så mycket, jag vill bara ha spelet. Det kommer bli köp både till PC och PS3:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av abflex:

EDIT: jag gillar hur de absolut inte mjölkar sin yrsprungliga idé.

"Absolut inte" är nog en överdrift. Men jag gillar det också, trots att kvinnor tydligen måste porträtteras med halva brösten utanför kläderna.

Öh, ja hur fan ser du på kvinnor?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av abflex:
Skrivet av Newklear:

Tråkigt att de bytt stil, men tror ändå att det blir ett grymt äventyr. Längtar!

Menar du att de bytt stil från de tidigare bioshock eller att de bytt stil under utvecklingen av infinite?

Personligen gillar jag bytet av sceneri, det finns inte så mycket mer frågor och dilemman att utveckla och undersöka i Rapture.

EDIT: jag gillar hur de absolut inte mjölkar sin yrsprungliga idé.

Ja, det är grymt tråkigt att de gått ifrån Rapture.

Säger man att det inte finns mer att hämta där så har man inte tillräckligt med fantasi.

Nu ser det ut som vilket FPS som helst.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Du får nog ta och kolla in lite av de filmklipp som släppts av "Infinite". Det är så många saker som kommer implementeras som inte finns med i andra spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Du får nog ta och kolla in lite av de filmklipp som släppts av "Infinite". Det är så många saker som kommer implementeras som inte finns med i andra spel.

Jo, gameplay-mässigt tror jag det kommer bli toppen, precis som sina föregångare, något jag redan skrivit

Däremot miljöerna känns inte lika klockrena, och det var dem jag syftade på när jag sa att det ser väldigt generic ut..


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av Dunder:
Skrivet av walter_iego:

Du får nog ta och kolla in lite av de filmklipp som släppts av "Infinite". Det är så många saker som kommer implementeras som inte finns med i andra spel.

Jo, gameplay-mässigt tror jag det kommer bli toppen, precis som sina föregångare, något jag redan skrivit

Däremot miljöerna känns inte lika klockrena, och det var dem jag syftade på när jag sa att det ser väldigt generic ut..

Lite måste det nog göra det för att anspela på att det är en stad i skyn, men jag tror man kommer märka av omgivningen så mycket mer i "Infinte". i Bioshock 1 och 2, pressade havet mot rutorna hela tiden, men man kände inte av det så värst mycket som jag hade hoppats. De små sträckorna man gick utanför staden i B2 var på tok för litet. I "Infinite" blir det en jäkla massa hoppande.

Med det sagt, hoppas jag vi får ett avslut på händelserna i Rapture i en 4:e del. Gärna en PreQuel med en argsint Andew Ryan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker det nya stället ser skit häftigt ut !

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av abflex:

EDIT: jag gillar hur de absolut inte mjölkar sin yrsprungliga idé.

"Absolut inte" är nog en överdrift. Men jag gillar det också, trots att kvinnor tydligen måste porträtteras med halva brösten utanför kläderna.

jag gillar inte att en snygg brud på mitt jobb slutat använda uringade tröjor ;D

1
Skriv svar