Resident Evil 6 Co-Op

Medlem
Resident Evil 6 Co-Op

Skulle vara roligt att lira lite RE 6 i Co-Op så tänkte starta denna tråd där vi samlar dem som vill spela tillsammans.

Så gör lite copy+paste på detta så samlar jag ihop allt i ett register.

PSN Nick:
Mic: (ja/nej)
Tid: (vilket tid på dygnet spelar du oftast)
Co-Op Mode: (vill du helst spela "just for Fun" eller samla Emblem/medaljer, Story eller annat)

Kan börja med mig själv

PSN Nick: Locktail
Mic: Ja
Tid: ca 22.00 - 01.00 (är småbarnsförälder, så kan behöva pausa ibland för att söva om pöjken om han vaknar)
Co-Op Mode: Spelar Story just nu med Leon på Proffesional

Medlem

Ingen som spelar detta fina spel?

"FINA!!?" tänker ni nog nu....

Jag gillar spelet iaf. Visst är det inte som RE en gång var, och jag tror aldrig det kommer komma tillbaka till goda RE 1-2 tiden. Tyvärr. Men jag tycker man inte ska dömma spelet för hårt och jämföra det med den spelgenren det än gång var. Jag tycker ändå de har lyckats att skappa ett nervkittlande spel, visst är det inte "survival-horror" utan mer nervkittlande då man har lite ammo och massa zombies mot sig (spelar självklart på Proffesional, så det räcker att bli attackerad 2ggr sedan är man död)

Spelar inte Resident Evil själv eftersom jag inte vågar spela läskiga spel, men hoppas du hittar någon att panga tillsammans med.

Medlem

Kör gärna någon kväll. Borde få mitt exemplar imorgon.

PSN: Thomas-Torsson

Tid: Kvällar

Medlem

Är på sista bossen på Leons kampanj just nu. Riktigt svår strid, speciellt på Proffessional.

Medlem

Jag spelar spelet och tokälskar det trots dess "brister". Har fått fyra friend requests sen jag börja spela spelet, har alltid Online Join och Agent Hunt ikryssade i mina spel.

Var en rolig stund i slutet på Jake & Sherrys kampanj då 4 stycken Agent Hunt-spelare joinade så där var många fler Raskaplanjes än vad där borde vara. Helt sinnesjukt, varje gång jag sköt ner en så vakna en annan till liv igen...

Men jag spelar på Xbox360, så tyvärr, kan inte spela med dig =/

1
Skriv svar