Rykte: GTA 5 släpps i mars

Robot
Rykte: GTA 5 släpps i mars

Ett tillfälligt släppdatum har satts av amerikanska Gamestop.

#grand-theft-auto-5-2


Medlem
Rykte: GTA 5 släpps i mars

Äh, låt det ta något år till så blir det bra.
Måste för bövelen spela klart andra spel innan man ger sig på GTA V känns det som.

Exempelvis Ballad of Gay Tony...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

For the last time, I am not gay, Tony.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jizz in my pants. Kommer att bli gött.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ja, för maken på dåligt PR har jag aldrig sett. Snart ett år sedan dem släppte en trailer, och har i stort sett bara kommit ett par bilder sen dess, och hypen är sedan länge död. Tur för dem att GTA är för jävla bra.

Medlem

GTA V, kommer att bli 2013 mest efterlängtande spel och mest spelade för min del!

Medlem

Hoppas det är spelbart på PS3... till skillnad från 4:an.

Medlem

Hoppas starkt på att man inte behöver Games for Windows Live för att spela multiplayer med vänner, suger hårt.
(För PC spelare då..)

Medlem
Medlem

Hoppas det inte är skit till PC som GTA IV är :/

Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Ja, för maken på dåligt PR har jag aldrig sett. Snart ett år sedan dem släppte en trailer, och har i stort sett bara kommit ett par bilder sen dess, och hypen är sedan länge död. Tur för dem att GTA är för jävla bra.

Rätta mig om jag har fel, men är det inte så Rockstar* alltid gör med GTA? Personligen tycker jag om det. Gillar när de småretas, istället för att pumpa ut för mycket material och sedan när man köper det är man inte längre imponerad/överraskad.

Överraska oss tidigt, låt det smälta, låt oss glömma det en aning, sen överraska oss igen. Sen närmare vid release är då man släpper lite godare saker.

Jag vill trots allt spela det, inte kolla igenom allt i förväg.

Medlem
Skrivet av izayoi:

Hoppas det är spelbart på PS3... till skillnad från 4:an.

Skrivet av Ztreek:

Hoppas det inte är skit till PC som GTA IV är :/

Det är uppenbarligen bäst på 360n


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av izayoi:

Hoppas det är spelbart på PS3... till skillnad från 4:an.

Jo, på ps3 var synfältet 2,5 meter klar sikt om spelet inte var så mörkt att man såg noll. Hoppas verkligen på en go pc version och det snabbt efter konsolsläppet.


signatur

Det var detta...

Medlem

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Hoppas det inte är skit till PC som GTA IV är :/

Nåja, efter patchandet vart det rätt hyggligt till PC. Men visst, vid släppet var det ingen rolig historia alls.

KoP
Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Ja, för maken på dåligt PR har jag aldrig sett. Snart ett år sedan dem släppte en trailer, och har i stort sett bara kommit ett par bilder sen dess, och hypen är sedan länge död. Tur för dem att GTA är för jävla bra.

Pfff.. Rockstar behöver inte hypa sina spel.

Medlem

Det är väl en ganska kvalificerad gissning att spelet kommer runt mars/april dvs. slutet av Q1 för att på så sätt boosta Rockstars försäljningssiffror både under Q1 och Q2. En bra start på året för dem helt enkelt. De gjorde väl samma sak med RDR om jag inte minns fel....

Medlem

Det är bara ett fejkat datum som dom sätter för att öka förbokninger och inget annat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Ztreek:

Hoppas det inte är skit till PC som GTA IV är :/

Nåja, efter patchandet vart det rätt hyggligt till PC. Men visst, vid släppet var det ingen rolig historia alls.

försenad sen en kass port.. kunde inte bli sämre..

Medlem

Jaja får hoppas det är sant hoppas mass release nu! Kommer inte palla sitta vänta halvår/år för en PC release. Eller max 2-4 månader kan ja stå ut.

Medlem

Detta låter spännande, då borde jag kanske försöka klara av GTA IV först.

Medlem

När återförsäljare sätter datum utan att utvecklarna utannonserat något stämmer det ju ALDRIG. Det är ju bara för att dom vill ha alla förbokningar.

Vet FZ in om detta, eller kör dom nyheten ändå väl medveten om att det kommer bli en såkallad "klickraket"?

Det kommer ett sånt här återförsäljar release-rykte varannan månad typ och har gjort det i massor med år, är det någon som vet om det någonsin stämt över huvud taget? Vore nyfiken om det var så.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Gameinformers December tidning kommer ha GTA V som cover story, troligtvis kommer all information ut då.

Medlem

Åh vad trevligt!

1
Skriv svar