Assassin's Creed III – vapen & ammunition

Robot
Assassin's Creed III – vapen & ammunition

Färsk AssCreed-rulle visar upp de olika vapnen med vilka du kan dräpa dina fiender med.

#ubisoft, #assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed III – vapen & ammunition

Assassin's Creed!<3


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tycker det är roligare att hitta och lära mer om vapen och annat när spelet kommer. Detta dödar glädjen att upptäcka spelet i förtid med alla reklam om.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Tycker det är roligare att hitta och lära mer om vapen och annat när spelet kommer. Detta dödar glädjen att upptäcka spelet i förtid med alla reklam om.

På tok för mycket info om detta spel, väljer därför att inte läsa något! Vill uppleva och utforska när jag väl har spelet

Ja, i lagom dos kan det nog räcka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

I approve of tihs.

Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av chopper:

Tycker det är roligare att hitta och lära mer om vapen och annat när spelet kommer. Detta dödar glädjen att upptäcka spelet i förtid med alla reklam om.

På tok för mycket info om detta spel, väljer därför att inte läsa något! Vill uppleva och utforska när jag väl har spelet

Instämmer.. men kan ..inte..sluta ..titta *dregel*


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers

Bara jag som läser in en Kent-referens i rubriken? Inte? Ok...


signatur
Medlem

Sista oktober kan inte komma tidigt nog. Älskar spelserien. Hoppas på att spelet lever upp till förväntningarna jag har på storyn i det. Har varit lite skeptiskt mot just att lägga det under 1700-talet och huvudkaraktären likt så. Men, efter alla trailers och fått se lite mer av spelet, så ser jag fram emot det något enormt och hoppas på en ny del i Desmond kapitel också!


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

ÄLSKAR videon..


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Åhh tarja jag är så taggad på AC3 <3

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bara jag som läser in en Kent-referens i rubriken? Inte? Ok...

Jag med, tänkte lägga in en video men avstod.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rösten? WTF?! Bara jag som reagerar på den? o_O

Just nu vill jag dock bara krypa under en sten och sova fram tills release.. Varför ska tiden gå så sakta?!

1
Skriv svar