Kultspelen Toejam & Earl får nysläpp

Robot
Kultspelen Toejam & Earl får nysläpp

De två titlarna dyker upp både fristående såväl som i en bundle, till Xbox Live Arcade och Playstation Network.


Medlem
Kultspelen Toejam & Earl får nysläpp

Det här spelet tilltalar mig som ungdom eftersom det är så jävla bad 'n stupid 'n poppin' fresh!

Medlem

Tror jag har enbart spelat ett demo av TJ & E till Xbox.. tror Blinx: The Time Sweeper var på samma disk.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Orginalet till Megadrive är ett av dom skönaste spel som gjorts, har tillsammans med kompisar spelat igenom det fler gånger än vad som är hälsosamt.
Bara en sådan sak att man kan komma till paradiset ( om man ramlar av kanten på våning 1 ) där man kan bada i pool tillsammans med fnittrande hawaiianskor och dricka läsk som ger extraliv.

Uppföljaren var en besvikelse enligt mig då den kändes som en vanlig plattformare.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Jag har aldrig hajat grejen med det här spelet. När jag var liten och det var nytt snackade alla om hur bra det var, sen testade jag. "Jaha, okej? När ska det bli roligt att spela då?" var känslan. Har försökt flera gånger på senare tid men orkar aldrig spela länge eftersom det är så mördande tråkigt.

Jag vill verkligen gilla det men.. nej. Vad är det som är bra med det över huvud taget?

Medlem

wow, absolut ett av mina favoritspel!!

Medlem

Har väldigt diffusa minnen till detta spel men minns att jag tyckte det var kul i alla fall

Inaktiv

Grymt kul att Sega släpper såna här Sega Megadrive klassiker
nyligen släpptes ju Golden axe, Streets of rage trioligin och nåt med Alex Kid.
Köpte alla på stört, och det blir ett köp på detta också helt klart.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

MFC
Medlem

Detta och Cannonfodder sedan är jag glad...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar