Harry Potter Kinect släpps idag – se lanseringstrailern

Robot
Harry Potter Kinect släpps idag – se lanseringstrailern

Återupplev dina favoritögonblick från böckerna eller filmerna i detta rörelseberikade spel från Eurocom.

#harry-potter-for-kinect


Medlem
Harry Potter Kinect släpps idag – se lanseringstrailern

Älskar Bilden ;D

Medlem

Haha, klart den bästa nyhetsbilden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hahaha vad i helvete, Sebastian! Rövarspråket, out of nowhere.

Medlem

Först den där bilden och sen artikelns andra hälft....Vad är det för skumma svampar ni äter till lunch på redaktionen egentligen?

Medlem

Hahaha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Seriöst även om man kanske tycker spelet tilltalar en yngre publik så tycker jag att man inte tar den här nyheten seriös för fem öre. en nyhetsbild som ska förlöjliga huvudpersonen. sedan består halva nyheten av rövarspråk. Frågan är, förväntar man sig samma sak av t.ex Assasins creed nyheter mm?

Skrivet av Wichita:

Seriöst även om man kanske tycker spelet tilltalar en yngre publik så tycker jag att man inte tar den här nyheten seriös för fem öre. en nyhetsbild som ska förlöjliga huvudpersonen. sedan består halva nyheten av rövarspråk. Frågan är, förväntar man sig samma sak av t.ex Assasins creed nyheter mm?

Med tanke på att just Assassin's Creed-serien ofta förkortas "AssCreed" här på FZ så, ja, du kan nog förvänta dig samma sak när det gäller AssCreed-nyheter.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Wichita:

Seriöst även om man kanske tycker spelet tilltalar en yngre publik så tycker jag att man inte tar den här nyheten seriös för fem öre. en nyhetsbild som ska förlöjliga huvudpersonen. sedan består halva nyheten av rövarspråk. Frågan är, förväntar man sig samma sak av t.ex Assasins creed nyheter mm?

Med tanke på att just Assassin's Creed-serien ofta förkortas "AssCreed" här på FZ så, ja, du kan nog förvänta dig samma sak när det gäller AssCreed-nyheter.

Nästa nyhet om AC3 förväntar jag mig en bild på Connors rumpa som omslagsbild på nyheten.

1
Skriv svar