Tre minuter från Monster Hunter 3 Ultimate

Robot
Tre minuter från Monster Hunter 3 Ultimate

Detta är vad du kan vänta dig från nästa dinosauriedräpare från Capcom.

#capcom, #monster-hunter-3-ultimate


Medlem
Tre minuter från Monster Hunter 3 Ultimate

Inte för att jag själv spelar så mycket av denna serie så kan jag nog tänka att det här kommer älskas av MH fans :).

Medlem

Det ser riktigt najs ut, kanske köper en Wii U mer eller mindre bara för det här... men vi får se. Kan inte låta bli att känna att det vore najs om de kunde sluta släppa nya versioner av MH3 och bara göra ett nytt "next gen" MH.

Men ja, det ser coolt ut. Lite häftigt att man kan köra spelet cross-platform med 3DS med. Tror inte att jag kommer göra det men det är ballt att man kan

Medlem

Är väldigt besviken på Sony... De borde ha jobbat hårdare för att få Monster Hunter till Vita. Det spelet hade fått mig att köpa vita Spelade MH till psp i ca 1 år när jag hade 1 timme pendel fram och tillbaka från jobbet, var en lifesaver.

Medlem

Ser trevligt ut, har spelat Monster Hunter Tri en bit (dock inte riktigt haft tid att ta mig längre i spelet tyvärr), får väl se om det blir någon Wii U framöver först dock.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ser väldigt dåligt ut grafiskt.(om man tittar till andra wii U spel och PS3/360 spel.

Medlem

Hade lätt kunnat köpa Wii U bara för detta, och som kivi just skrev, så kan man ju tycka att grafiken kunde varit bättre


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av kivi:

Ser väldigt dåligt ut grafiskt.(om man tittar till andra wii U spel och PS3/360 spel.

Anledningen att det inte ser så jävla bra ut är ju på grund av att det är en port direkt ifrån Wii versionen av spelet. De har lagt till nya monster/armors/vapen men de använder samma assets/texturer för att bygga spelet. Det är möjligt att texturerna är i högre upplösning än på Wii men jag tvivlar på det.

Medlem

Ugh varför släpper dom aldrig Monster Hunter till PS3? Det vore den perfekta konsollen för det.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Ugh varför släpper dom aldrig Monster Hunter till PS3? Det vore den perfekta konsollen för det.

Capcom </3 PS3/PSvita.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Hade lätt kunnat köpa Wii U bara för detta, och som kivi just skrev, så kan man ju tycka att grafiken kunde varit bättre

Jo, det ser inte speciellt mycket bättre ut än vad Monster Hunter Tri ser ut om det körts genom emulatorn Dolphin (finns videos på YouTube i 1080p av det).
Men det gör det nödvändigt inte dåligt dock


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Apministern:

Hade lätt kunnat köpa Wii U bara för detta, och som kivi just skrev, så kan man ju tycka att grafiken kunde varit bättre

Jo, det ser inte speciellt mycket bättre ut än vad Monster Hunter Tri ser ut om det körts genom emulatorn Dolphin (finns videos på YouTube i 1080p av det).
Men det gör det nödvändigt inte dåligt dock

Självklart inte! Är ganska oberoende av supergrafik men... man känner sig lite besviken då det är på en ny konsol, som ska vara lika stark (eller starkare) än xbox360/PS3 + att det är ett nytt spel


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Självklart inte! Är ganska oberoende av supergrafik men... man känner sig lite besviken då det är på en ny konsol, som ska vara lika stark (eller starkare) än xbox360/PS3 + att det är ett nytt spel

Jo, många av texturerna där hade kunnat vara i högre upplösning, märks att det mest är en uppskalning av Wii-versionen (som i sig dock inte har så dåliga texturer dock).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar