05:20 vaknar man till Zelda-introt, varför?!

Flakmonkey
05:20 vaknar man till Zelda-introt, varför?!

Det där undrar jag i princip varje vardagsmorgon när jag precis väckts av mobilens larm. Speciellt de där minuterna innan man dragit undan täcket och satt ner fötterna på golvet, då är det ju få saker somskulle vara skönare än att ta en sovmorgon. Drygt två och en halv timme senare får man dock det självklara svaret. När man precis som jag gör nu sitter genomsvettig och tar igen sig efter ett hårt pass är sådär underbart slutpigg som man blir efter att ha tränat ordentligt. Då har man haft en fantastisk start på dagen

#blogg

Medlem
05:20 vaknar man till Zelda-introt, varför?!

Nu vet jag inte hur du gör, men ett tips är att göra en smoothie precis innan du drar ut tidigt på morgonen då det är viktigt med energi när man tränar mycket! Nog för att du inte ska ha för mycket i magen men 4dl smoothie kommer ge dig energi under träningen och inte hålla dig tillbaka.

Medlem

Zelda har jag som ringsignal
Battlefield 3 planted bomb ljudet har jag som alarm.
Ljudet som är när man hittar en skatt i Zelda har jag som SMS signal

I måndags tränade jag hårt också, igår var man inte så pigg som man ville, så blev inte så hård träning då =(


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:

Zelda har jag som ringsignal
Battlefield 3 planted bomb ljudet har jag som alarm.
Ljudet som är när man hittar en skatt i Zelda har jag som SMS signal

I måndags tränade jag hårt också, igår var man inte så pigg som man ville, så blev inte så hård träning då =(

Vart hittade du hitta skatt ljudet från Zelda? Jag letade efter det förut men hittade aldrig.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Ramrod:

Zelda har jag som ringsignal
Battlefield 3 planted bomb ljudet har jag som alarm.
Ljudet som är när man hittar en skatt i Zelda har jag som SMS signal

I måndags tränade jag hårt också, igår var man inte så pigg som man ville, så blev inte så hård träning då =(

Vart hittade du hitta skatt ljudet från Zelda? Jag letade efter det förut men hittade aldrig.

Testa denna länk: http://www.4shared.com/mp3/zhyxoi80/zelda_ocarina_of_time_ope...

Inte testat själv men den verkar legit.

Trevlig helg!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar