Nytt från Planetside 2 – spana in snöiga landet Esamir

Robot
Nytt från Planetside 2 – spana in snöiga landet Esamir

Senaste command center-avsnittet från Planetside 2-teamet ger spännande inblickar i det lovande MMO-projektet.

#planetside-2


Medlem
Nytt från Planetside 2 – spana in snöiga landet Esamir

Om någon vill ha så sitter jag på en gratis Betanyckel. Skicka ett memo till mig bara.

Inget struntprat tack, först till kvarn helt enkelt.

Om du inte får ett svar så är nyckeln borta

<Edit> Nyckeln ar nu borta, jag hojtar till om jag far en till. >

Inaktiv

It gots potential

Medlem

kan ju säga att jag inte är förtjust över banan, ser knappt kall ut och en permanent dimma gör att man knappt kan se 30 meter framför sig, på vissa ställen smälter himlen och marken ihop i färgskalan vilket leder till många pinsamma krasher och teamkills.

Medlem

Spelat PS2 ett tag nu, tycker det är sådär. Visst kan det vara riktigt fett men mestadels är det bara springa eller köra om och om i gen.

Medlem

De skulle förmodlgen släppt någon form av ingame tutorial även för betan, inte så lätt för nytt folk att sätta sig in i spelets möjligheter och vad det går ut på .. Börja iaf med att trycka "P" och joina en squad, lyssna sedan på vad squad leadern har att säga. Då slipper du springa och dö helt solo. Dör du i en squad finns oftast fler respawnmöjligheter och du kan få känna på vad samarbete kan ge.

Medlem

Har bara spelat det lite men än så länge tycker jag inte om det. De har ju tagit bort allt det som gjorde ettan bra och dummat ner hela spelet. Känns tråkigt.

Nåja ska ge det en chans till.

Medlem

Mitt bästa tips är att gå med i en Outfit.
Är man med i en bra Outfit så får man lära sig många nyttiga saker.
I vår outfit BRTD så har vi träningspass där vi går igenom olika delar av spelet. Väldigt nyttigt och roligt.
Under vårt träningspass igår så såg man skillnaden på vad en organiserad grupp kan göra mot en oorganiserad zerg.
Delad glädje är dubbel glädje

Medlem

Får väl fördjupa mig lite mer i det med grupper o grejer, men som sagt inte mycket man fått veta, många gånger springer alla bara runt liksom. men är nog som ni säger.

Medlem
Skrivet av Burner1972:

Mitt bästa tips är att gå med i en Outfit.
Är man med i en bra Outfit så får man lära sig många nyttiga saker.
I vår outfit BRTD så har vi träningspass där vi går igenom olika delar av spelet. Väldigt nyttigt och roligt.
Under vårt träningspass igår så såg man skillnaden på vad en organiserad grupp kan göra mot en oorganiserad zerg.
Delad glädje är dubbel glädje

Då är vi med i samma gäng

ELF
Medlem
Skrivet av meat4u:

Om någon vill ha så sitter jag på en gratis Betanyckel. Skicka ett memo till mig bara.

Inget struntprat tack, först till kvarn helt enkelt.

Om du inte får ett svar så är nyckeln borta

&lt;Edit&gt; Nyckeln ar nu borta, jag hojtar till om jag far en till. &gt;

Har också en nyckel som väntar på att användas. Den som vill kan få


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar