Metro: Last Light slopar multiplayer

Robot
Metro: Last Light slopar multiplayer

Den postapokalyptiska tunnelpangaren kommer bara inbegripa en enspelardel. 4A Games vill helt enkelt fokusera alla resurser på det fansen bryr sig mest om.

#metro-last-light, #4a-games


Medlem
Metro: Last Light slopar multiplayer

Lika bra kanske? Känns inte riktigt som ett multiplayer lir

Medlem
Medlem

Bra beslut, folk kommer köpa spelet för en bra SP-story.

Medlem

Btw spelar dom på en PC med xbox kontroll i det där klippet ?

Medlem

Finns inget behov av multiplayer till Metro, finns så mycket annat.

Medlem

Ett klokt val. Last Light kommer inköpas på releasdagen oavsett!

Medlem

Detta ska jag bara ha, har beställt böckerna oxå. Spelade första & det var en skön story mm. Bara bra att dom spolar Multin. +++ ++:)

Nej, ingen MP i Metro, det ska vara som det är.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tack gode gud för detta. Att utvecklare (och förhoppningsvis utgivare också) har börjat slopa planer på att alltid behöva göra något multiplayer till spel som tydligen inte ska ha det.

Kommer ni ihåg för ungefär 8-10 år sen? Då varenda snorunge konstant sa "Det är ju inte värt att köpa om det inte har multiplayer." Och sen så köpte dem spelet och aldrig spelade multiplayer delen i längre än 2 veckor. Åt helvete med den generationen som jag tråkigt nog var en del av.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Co-op för 2st ?

Jaaaa! Underbar nyhet!

Inaktiv

Multiplayer kan renodlade multiplayer spel som BF3 och Planetside hålla sig till.
Skönt, då kan vi se fram emot ett underbart Metro Last Light.

Läste boken och lirade Metro 2033 parallellt under sommaren och det var magiskt!

Medlem

Leker papegoja nu och säger: Bra val.

Jag önskar att man hade gjort samma med ME3... Visst är MP kul där men det står inte precis ut och jag hade hellre haft fler hub worlds, squad members i SP etc istället för MP

Medlem

Mycket bra beslut. Det känns som att allt för många spel släpper med multiplayer "bara för att".
Dead Space 3 någon?

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Mycket bra beslut. Det känns som att allt för många spel släpper med multiplayer "bara för att".
Dead Space 3 någon?

Känner mig inte orolig över Dead Space 3 co-op, man får lov spela SP om man vill och all gameplay-fokus läggs på story mode istället för en trist extra Death Match eller Horde Mode.

Medlem

Metro gör sig bäst i solo.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

bra!! helt rätt Metro var otroligt härlig.
MP har en tendens att förstöra många spel.
MP= balancering å annan shit som "förstör" SP delen. (specielt strategi spel..)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Lika bra kanske? Känns inte riktigt som ett multiplayer lir

Så sant som det är sagt, hellre ett lång äventyr. Det är trots allt single player som gjorde föregångaren så fantastisk


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bra att någon utvecklare är vettig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Det är rätt. För mig handlar Metro handlar väldigt mycket atmosfär. Jag skulle kunna tänka mig att spela det i co-op endast om min lagkamrat är en tystlåten rysk exmilitär.

Medlem

Bra! Då slipper vi att utvecklingstiden blir längre för något som ändå lär bli mediokert. Bättre att dom satsar allt på en grym upplevelse i singleplayer.

Medlem

Braaa!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är helt rätt. Det finns ingen anledningen till att spel ska ha både single och multiplayer om det inte tillför något speciellt. Pliktskyldig generisk multiplayer är det mest onödiga som finns.

Medlem

illa, alla vet att multiplayer longlivar spel, och gör att fler köper dom oxå.

Blir inget köp ifrån mig pga detta to bad :/

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Detta ska jag bara ha, har beställt böckerna oxå. Spelade första & det var en skön story mm. Bara bra att dom spolar Multin. +++ ++:)

Metro-böckern är ruskigt bra! Kul att du bestämt dig för att läsa dom. Du har ett gäng goda timmar framför dig : )

Medlem

Gott mos


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

behövs inget MP direkt känns det som ! det ända som kanske vore rätt nice var om det fanns ett horde mode

Medlem

Låter bra, det här verkar intressant. Så fort jag fått min nya rigg att funka ska jag spela Metro 2033.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

det här känns som ett säkert köp

12
Skriv svar