He-man i "universums starkaste spel"

Inaktiv
Skrivet av abflex:

Den där versionen är ju sämst, orka hålla på och trycka på replay-knappen var femte timme. 10-timmars versionen däremot, där snackar vi grejer.

KoP
Medlem

He-man blir spel (igen) alltså. Ooh, ska mycket till om spelet ska leva upp till gamla He-man på C64'a.

Medlem

Ligger fortfarande hemma i mammas källare tillsammans med skeletor och diverse andra leksaker.
He-man, starwars, dinorider och Mask ägde min barndom

Inaktiv

Låt Dolph göra rösten, han var ju bra i filmen


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Snacka om att driva med en gammal klassiker..


signatur

K9
:.:

Medlem

Man bara måste älska en kille som har en hemig identitet som han döljer genom att klä av sig till ett par ludna kallsonger.. Och ingen fattar något! Eternia.. platsen är alla lider av ansiktsblindhet. Jobbigt för Adam på badstranden.. Tar av sig till badbrallor och alla typ: Whaaat?!?! Vart fan tog Adam vägen? Och vart kom du ifrån HeMan?
Ni vet väl varför alla HeMan-gubbar är hjulbenta? Ledtråd: Kolla hur Fisto ser ut..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Tror inte spelet blir så kul..men dom kan gärna få göra små kortfilmer med mycket humor

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av chopper:

Nej tack. Jag är inte 8 år längre. Så det går bort.

Jag är inte heller 8 år längre men kan fortfarande se dessa serier och tycka att de slår mer eller mindre allt som finns idag. I mitt tycke är det bara smörja som görs för dagens barn, sorgligt att se hur så mycket gått från att vara väldigt underhållande till det vi ser idag och detta gäller även spel.

Visst är det nostalgi från min bardom. Men det innebär inte att jag tycker det är bra och vill ha det i dag.
Jo det görs mycket smörja och fördummade program i dag så där håller jag med.
Har väl 13 minus på inlägget men alla förstod inte vad jag menade då texten var kort.
Men sover gott ändå..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hahaaa fyfan va coolt!

Medlem
Skrivet av KoP:

He-man blir spel (igen) alltså. Ooh, ska mycket till om spelet ska leva upp till gamla He-man på C64'a.

https://www.youtube.com/embed/_U5e4EMpvF0

Håller med 100%

Medlem
12
Skriv svar