Halo 4 läckt – Microsoft planerar åtgärder

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har du ens lirat Halo? Ni har läst för mycket youtube kommentarer. Har spelat Halo sedan det släpptes och det inte autoaim på spelen.

Äger alla Halo spel, bra SP spel men MP är det lamt.

Det är autoaim i alla spel, varför tror du oss inte?

http://www.youtube.com/watch?v=cav0XuoEc_Q
http://www.youtube.com/watch?v=qaom3cdZv1c
här har du.

Såntdär förekommer i ALLA Halo spel, precis som det förekommer i ALLA CoD spel,alla Crysis spel. alla medal of honor, alla battlefield. till just 360 och ps3.

Behöver du mer bevis?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

precis som du säger.

Varför kan man då fråga sig?
för att en analog stick som man rör med en tumme har mindre precision än en hel hand har på en mus.

För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit, man förstår varför det händer, men ska man inte göra en ny kontroll i så fall om kontrollen handikappar den största genren på konsol? det tycker jag verkligen.

Skulle det inte va roligt om vi på PC fick autodrive på racingspel? där bilen styrdes av sig själv för att tangentbordet inte kan uppfatta analoga rörelser?

Har du ens lirat Halo? Ni har läst för mycket youtube kommentarer. Har spelat Halo sedan det släpptes och det inte autoaim på spelen.

Har också spelat sen första spelet och har inga jävla fördomar http://halo.wikia.com/wiki/Auto-Aim där har du! FAKTA

Borde snarare fråga om det är du som är oseriös, som inte har en aning om vad du snackar om???

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

precis som du säger.

Varför kan man då fråga sig?
för att en analog stick som man rör med en tumme har mindre precision än en hel hand har på en mus.

För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit, man förstår varför det händer, men ska man inte göra en ny kontroll i så fall om kontrollen handikappar den största genren på konsol? det tycker jag verkligen.

Skulle det inte va roligt om vi på PC fick autodrive på racingspel? där bilen styrdes av sig själv för att tangentbordet inte kan uppfatta analoga rörelser?

Har du ens lirat Halo? Ni har läst för mycket youtube kommentarer. Har spelat Halo sedan det släpptes och det inte autoaim på spelen.

Skämtar du eller, alla FPS på konsol har ju autoaim, halo också. FPS måste typ ha autoaim på grund av kontrollerna, jag förstår inte riktigt varför du försöker förneka det.

MFZ
Medlem
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

det var det dummaste jag hört, alla (fps-)spel jag har spelat på xbox har aim-assist.

siktet följer motståndare och stannar upp när du drar siktet över en fiende.

alla halo har det, bf3 har det (även om du kan stänga av det i bf3) etc etc


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

precis som du säger.

Varför kan man då fråga sig?
för att en analog stick som man rör med en tumme har mindre precision än en hel hand har på en mus.

För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit, man förstår varför det händer, men ska man inte göra en ny kontroll i så fall om kontrollen handikappar den största genren på konsol? det tycker jag verkligen.

Skulle det inte va roligt om vi på PC fick autodrive på racingspel? där bilen styrdes av sig själv för att tangentbordet inte kan uppfatta analoga rörelser?

"För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit" typiskt sagt av en person som inte har den blekaste aning om vad han pratar om. I de flesta spel som har auto-aim så är detta en ytterst svag effekt. ditt sikte låser inte på någon och följer efter denne. utan om någon passerar siktet så kan det dra siktet lite lätt mot den passerande personens bröst.
OCH detta är något som FÖRSTÖR precitionssiktande. om två personner befinner sig nära siktet så laggar aoutoaimen alltid ihop och den försökre dra lite åt någon person. detta lilla är mer än tillräckligt för att spelaren ska misslyckas i sitt siktande och bli dödad själv. Det finns INGEN konsolspelare som anser att Auto-aim är något bra. Alla andra påståenden är propaganda från sura PC-elitister. Ja Halo har autoaim, en svag sådan, så som all aoutoaim, är detta en bra sak? NEJ. Hjälper det konsolspelare? NEJ. Förhindrar det spelare från att skjuta hej vilt? NEJ, snarare tvärt om då det förstör precisionssiktande.

MFZ
Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

precis som du säger.

Varför kan man då fråga sig?
för att en analog stick som man rör med en tumme har mindre precision än en hel hand har på en mus.

För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit, man förstår varför det händer, men ska man inte göra en ny kontroll i så fall om kontrollen handikappar den största genren på konsol? det tycker jag verkligen.

Skulle det inte va roligt om vi på PC fick autodrive på racingspel? där bilen styrdes av sig själv för att tangentbordet inte kan uppfatta analoga rörelser?

"För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit" typiskt sagt av en person som inte har den blekaste aning om vad han pratar om. I de flesta spel som har auto-aim så är detta en ytterst svag effekt. ditt sikte låser inte på någon och följer efter denne. utan om någon passerar siktet så kan det dra siktet lite lätt mot den passerande personens bröst.
OCH detta är något som FÖRSTÖR precitionssiktande. om två personner befinner sig nära siktet så laggar aoutoaimen alltid ihop och den försökre dra lite åt någon person. detta lilla är mer än tillräckligt för att spelaren ska misslyckas i sitt siktande och bli dödad själv. Det finns INGEN konsolspelare som anser att Auto-aim är något bra. Alla andra påståenden är propaganda från sura PC-elitister. Ja Halo har autoaim, en svag sådan, så som all aoutoaim, är detta en bra sak? NEJ. Hjälper det konsolspelare? NEJ. Förhindrar det spelare från att skjuta hej vilt? NEJ, snarare tvärt om då det förstör precisionssiktande.

klart som fan det hjälper en spelare, det förstår du väl själv.
du kan ju lira nått spel där det går att stänga av så kan du själv se om det går lika bra.

men visst, jag kan hålla med om att folk som sitter och säger att aim-assist är det enda som gör att nån kan träffa nått med en handkontroll vanligtvis är pc-spelare som aldrig spelar/spelat mycket med en handkontroll.
det går faktiskt att lära sig sikta jäkligt bra med dom och även med precision för dom som lär sig att hantera sparkarna varsamt... men.. aim-assist är en duktig hjälp även för dom.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av modusoperandi:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

precis som du säger.

Varför kan man då fråga sig?
för att en analog stick som man rör med en tumme har mindre precision än en hel hand har på en mus.

För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit, man förstår varför det händer, men ska man inte göra en ny kontroll i så fall om kontrollen handikappar den största genren på konsol? det tycker jag verkligen.

Skulle det inte va roligt om vi på PC fick autodrive på racingspel? där bilen styrdes av sig själv för att tangentbordet inte kan uppfatta analoga rörelser?

"För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit" typiskt sagt av en person som inte har den blekaste aning om vad han pratar om. I de flesta spel som har auto-aim så är detta en ytterst svag effekt. ditt sikte låser inte på någon och följer efter denne. utan om någon passerar siktet så kan det dra siktet lite lätt mot den passerande personens bröst.
OCH detta är något som FÖRSTÖR precitionssiktande. om två personner befinner sig nära siktet så laggar aoutoaimen alltid ihop och den försökre dra lite åt någon person. detta lilla är mer än tillräckligt för att spelaren ska misslyckas i sitt siktande och bli dödad själv. Det finns INGEN konsolspelare som anser att Auto-aim är något bra. Alla andra påståenden är propaganda från sura PC-elitister. Ja Halo har autoaim, en svag sådan, så som all aoutoaim, är detta en bra sak? NEJ. Hjälper det konsolspelare? NEJ. Förhindrar det spelare från att skjuta hej vilt? NEJ, snarare tvärt om då det förstör precisionssiktande.

klart som fan det hjälper en spelare, det förstår du väl själv.
du kan ju lira nått spel där det går att stänga av så kan du själv se om det går lika bra.

men visst, jag kan hålla med om att folk som sitter och säger att aim-assist är det enda som gör att nån kan träffa nått med en handkontroll vanligtvis är pc-spelare som aldrig spelar/spelat mycket med en handkontroll.
det går faktiskt att lära sig sikta jäkligt bra med dom och även med precision för dom som lär sig att hantera sparkarna varsamt... men.. aim-assist är en duktig hjälp även för dom.

Jag stänger alttid av auto-aim om det går och jag spelar PC spel med handkontroll. och mig veterligen så har inte PC-spel Auto-aim.

För mig som är gammal konsolspelare så är Auto-aim ett BESVÄR, som stör mig och som hämmar mitt spelande.

Medlem

Synd om utvecklarna då det verkar läckt via någon tarv jävel, blir så förbannad!


signatur

biltemakörv

Medlem
Skrivet av Typhor:

"För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit" typiskt sagt av en person som inte har den blekaste aning om vad han pratar om.

Så varför har det tillkommit då?

Aim assist är som det låter, hjälpmedel att sikta för att man själv eller kontrollen är handikappad.

Anledningen till att näst intill inget FPS spel går att spela cross-platform är för att PC spelare har det lättare att sätta pricken i skallen på folk.

Så länge konsoler handikappas av dåliga kontroller kommer vi aldrig se riktig cross-platform.
Det finns ju självklart tredje parts kontroller som är något bättre, men att mäta sig med en mus gör den inte på långa vägar.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Typhor:

"För att konsolspelare ska ha någon chans att döda någon och inte skjuta vilt i luften har detta tillkommit" typiskt sagt av en person som inte har den blekaste aning om vad han pratar om.

Så varför har det tillkommit då?

Aim assist är som det låter, hjälpmedel att sikta för att man själv eller kontrollen är handikappad.

Anledningen till att näst intill inget FPS spel går att spela cross-platform är för att PC spelare har det lättare att sätta pricken i skallen på folk.

Så länge konsoler handikappas av dåliga kontroller kommer vi aldrig se riktig cross-platform.
Det finns ju självklart tredje parts kontroller som är något bättre, men att mäta sig med en mus gör den inte på långa vägar.

Jag vet inte varför det tillkommit, mig har det då aldrig hjälpt. kanske var det för att någon inte tog sig tid att lära sig kontrollen utan istället kom på den briljanta idén att lägga till ett program som förhindrar precisionssikte?

Medlem

I dom nyare konsol portningarna av spel där man kan använda handkontroll finns det aim assist i på PC,

Medlem
Skrivet av Typhor:

Jag vet inte varför det tillkommit, mig har det då aldrig hjälpt. kanske var det för att någon inte tog sig tid att lära sig kontrollen utan istället kom på den briljanta idén att lägga till ett program som förhindrar precisionssikte?

360 och ps3 generationen har ju faktiskt varit den generation som fördummat och gjort spel grundliga och 'hålla-i-handen' fenomen.

Ett bra exempel på detta är att jämföra Morrowind, Oblivion, Skyrim.
blir bara mer å mer nerdummat och hålla i handen, magisk GPS som visar precis vart du ska

Det jag är mest förvånad över är att spel som är +16år oftast är anpassat till tolvåringar på inlärningsnivån, and no sense was made that day.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Typhor:

Jag vet inte varför det tillkommit, mig har det då aldrig hjälpt. kanske var det för att någon inte tog sig tid att lära sig kontrollen utan istället kom på den briljanta idén att lägga till ett program som förhindrar precisionssikte?

360 och ps3 generationen har ju faktiskt varit den generation som fördummat och gjort spel grundliga och 'hålla-i-handen' fenomen.

Ett bra exempel på detta är att jämföra Morrowind, Oblivion, Skyrim.
blir bara mer å mer nerdummat och hålla i handen, magisk GPS som visar precis vart du ska

Det jag är mest förvånad över är att spel som är +16år oftast är anpassat till tolvåringar på inlärningsnivån, and no sense was made that day.

Det kan jag hålla med på helt och hållet. Morrowind var helt fantastiskt, och är det fortfarande med hjälp av overhaul. Hålla i handen syndromet är det absolut värsta som kommit ur denna generation av spel

Avstängd

Alla Halo spelen har såkallat aim-assist, så som 90% av alla andra konsoltitlar har.

Ni som moddat lite Halo borde veta detta, då alla vapens auto-aim går att ställa in via meta-data som finns i VARJE .map fil. Det är på detta sättet folk har moddat in aimbot i alla Halo spel.

Testa och köra med t.ex. Sniper i Halo 2 utan att använda kikar-siktet och no scopa - Då har du INGEN aim-assist, just därför är det så svårt att no-scopa. Tar vi bort dessa på alla andra vapen, dvs aim-assisten, så blir det jävligt svårt att träffa kan jag lova.

Medlem

Asså kan ni inte sluta gapa om aim assist dit o datt och hålla er till ämnet om artikeln?

Medlem

Jag såg det läckta slutet på youtube.
Spoiler!

Cortana dör. Slutet är en 10 minuter lång QTE. Varför är folk taggade inför detta spel?

Medlem

Halo är väl ändå ett av dom sämre FPS spelen? Varför hypen om Halo?.

Medlem

Vad det gnäller hit o dit med auto aim eller inte. Ignorera spelet om du nu hatar det så mycket. Men för andra som faktiskt bryr sig om storyn och musik så är faktiskt Halo riktigt intressant och fängslande.
Men jag antar att folk har för mycket att göra då dem alltid går in på ett artikel och smutsar ner tråd med onödiga kommentarer. Ja ja... Internet vad mer behöver man säga?

Jag har i alla fall redan förbokat det. Och ser verkligen fram emot att spela co-op.

Medlem

Läckt och läckt, tycker dom gör det rätt bra själva isåfall. Var på spelmässan i Wien idag, Halo 4 gick att provspela, varken foto eller filmförbud...

Medlem
Skrivet av Aurahead:

Vad det gnäller hit o dit med auto aim eller inte. Ignorera spelet om du nu hatar det så mycket. Men för andra som faktiskt bryr sig om storyn och musik så är faktiskt Halo riktigt intressant och fängslande.
Men jag antar att folk har för mycket att göra då dem alltid går in på ett artikel och smutsar ner tråd med onödiga kommentarer. Ja ja... Internet vad mer behöver man säga?

Jag har i alla fall redan förbokat det. Och ser verkligen fram emot att spela co-op.

+1

Storyn i Halo har varit helt underbar, nu får vi bara hoppas på att Halo 4-kampanjen och MP:n lever upp till sina föregångare. Det är inget jag tvivlar på men jag har märkt att många människor verkar ha något emot Halo, kanske för att de aldrig riktigt har förstått den djupa storyn och varit rädda för konsol-FPS spel.

Medlem
Skrivet av Bingan:

Läckt och läckt, tycker dom gör det rätt bra själva isåfall. Var på spelmässan i Wien idag, Halo 4 gick att provspela, varken foto eller filmförbud...

Du måste ju förstå att spelutvecklarna tillåter bara en viss version spelas på sådana mässor där bara vissa saker inkluderas som de bestämmer att visa för allmänheten. I artikeln snackar vi om hela spelet som har läckt ut.

Medlem
Skrivet av hoLd:
Skrivet av Aurahead:

Vad det gnäller hit o dit med auto aim eller inte. Ignorera spelet om du nu hatar det så mycket. Men för andra som faktiskt bryr sig om storyn och musik så är faktiskt Halo riktigt intressant och fängslande.
Men jag antar att folk har för mycket att göra då dem alltid går in på ett artikel och smutsar ner tråd med onödiga kommentarer. Ja ja... Internet vad mer behöver man säga?

Jag har i alla fall redan förbokat det. Och ser verkligen fram emot att spela co-op.

+1

Storyn i Halo har varit helt underbar, nu får vi bara hoppas på att Halo 4-kampanjen och MP:n lever upp till sina föregångare. Det är inget jag tvivlar på men jag har märkt att många människor verkar ha något emot Halo, kanske för att de aldrig riktigt har förstått den djupa storyn och varit rädda för konsol-FPS spel.

Eller för att spelet är Xbox exklusivt :P, många jag känner gillar inte Halo på grund av det. Personligen diggar jag Halos SP riktigt mycket så även detta Halo spelet blir ett givet köp!

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

Har du ens lirat Halo? Ni har läst för mycket youtube kommentarer. Har spelat Halo sedan det släpptes och det inte autoaim på spelen.

Äger alla Halo spel, bra SP spel men MP är det lamt.

Det är autoaim i alla spel, varför tror du oss inte?

http://www.youtube.com/watch?v=cav0XuoEc_Q
http://www.youtube.com/watch?v=qaom3cdZv1c
här har du.

Såntdär förekommer i ALLA Halo spel, precis som det förekommer i ALLA CoD spel,alla Crysis spel. alla medal of honor, alla battlefield. till just 360 och ps3.

Behöver du mer bevis?

Jämför du Halo spelens och Cods autoaim? Kolla in och jämför istället.

Läs på istället: http://halo.wikia.com/wiki/Auto-Aim

Medlem

Personligen tror jag det får 4 eller 5 av FZ oavsett läcka.

Spelet finns att hämta överallt och "åtgärder" kanske lyckas klämma dit en enskild person men på det stora hela påverkar det ingenting.

Man väljer att försöka vinna ett slag men kommer fortsätta att förlora kriget.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Detta förtjänar en 5a, det är precis vad H3 och Reach BORDE varit, Grafiken är rena ögongodiset, det flyter på, inga hack och laddtiderna är i princip obefintliga, för alla vapenfetishister så kommer det finnas en hel del att välja på, precis som banorna, mkt openworld, ingen direkt railshooter, utan man kan gå lite hur man vill, även om man hamnar på samma slutdestination.

Karaktärerna har fått sig en rejäl uppryckning, och spartans samt covenant ser brutalt bra ut.

Snyggaste liret på 360 so far, Dishonored kan gå och lägga sig med sina minecrafttexturer!

Ni som har spelat hela serien, förstår vad jag menar med detta

I'll be back!

Blir lätt samlarutgåvan på det här!

/L337


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

lugnt jag har inte tagit mig igenom varken halo 1 eller halo 2
så det lär dröja innan jag kommer köpa 3/4an


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

Du har fel, det är en liten låda i options du kryssar i för att slå av/på auto-aim.

Medlem

Bara för att klargöra Auto-Aim på konsol, den finns och är oftast påslagen som standard, men går att stänga av.
Auto-Aim funkar bra 1 mot 1 men så fort det är fler fiender nära varandra så gör Auto-Aim det svårare iomed att den vill hoppa fram och tilbaka mellan de två feinderna, och gör det mycket svårare att få in HS, de som bara är lite bättre och spelar FPS spel regelbundet bör slå av Auto-Aim för det kommer göra ert Aim bättre och snabbare iomed att man då inte behöver jobba mot Auto-Aimen.

Sen finns det i xbox settings/options möjligheten att ställa in sens på dina kontrollers joysticks i tre lägen, slow, normal & sensitive. testa dessa tre för att hitta den som passar bäst för dig som spelare.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av speurk:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

"konsollshooter med autoaim" Jag har lirat Halo sedan Halo 1 och det enda spelet som är autoaim är Halo Wars.. knappt det heller.

Vad söt du är som säger så, alla konsolshooters har autoaim

Du har då aldrig lirat konsolshooters ser jag!

De har visst autoaim, det märker man om man står helt still och en fiende går förbi siktet, det liksom dras med, som en liten magnetisk effekt... Det här är inte kritik mot spelen, jag älskar Halo, men så är det iallafall!

Jag märkte aldrig något liknande i Goldeneye 007. Precisionsaima fick man göra själv.

Va? i Goldeneye var det också autoaim i, förutom när du höll in L1(har jag för mig) och använde det röda siktet.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av showerguy:

Har du ens lirat Halo? Ni har läst för mycket youtube kommentarer. Har spelat Halo sedan det släpptes och det inte autoaim på spelen.

Äger alla Halo spel, bra SP spel men MP är det lamt.

Det är autoaim i alla spel, varför tror du oss inte?

http://www.youtube.com/watch?v=cav0XuoEc_Q
http://www.youtube.com/watch?v=qaom3cdZv1c
här har du.

Såntdär förekommer i ALLA Halo spel, precis som det förekommer i ALLA CoD spel,alla Crysis spel. alla medal of honor, alla battlefield. till just 360 och ps3.

Behöver du mer bevis?

Jämför du Halo spelens och Cods autoaim? Kolla in och jämför istället.

Läs på istället: http://halo.wikia.com/wiki/Auto-Aim

Det är ju den jag länkade förut och iomed att du länkar den så säger du ju emot dig själv när du påstod att halo inte har det!

123
Skriv svar