Prova den maffiga The Old Republic-uppdateringen

Robot
Prova den maffiga The Old Republic-uppdateringen

Version 1.5 finns nu tillgänglig på den publika testservern. Stifta bekantskap med HK-51 och mer därtill.

#star-wars-the-old-republic, #ea, #bioware


Medlem
Prova den maffiga The Old Republic-uppdateringen

synd att det inte var så bra, jag hade verkligen hoppats på detta spel.

Medlem

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Dem håller på med det om det, http://www.swtor.com/free

Medlem

Har aldri provat detta spel, spelade bara Star wars galaxies

Medlem
Skrivet av Seeings:
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Dem håller på med det om det, http://www.swtor.com/free

Tror han mer vill ha ett datum för det, jag vill också veta när det blir gratis

Medlem
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av Seeings:
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Dem håller på med det om det, http://www.swtor.com/free

Tror han mer vill ha ett datum för det, jag vill också veta när det blir gratis

Antar att det kommer med patch 1.5, det skulle i varje fall inte förvåna mig, med tanke på att det står att F2P ska komma nu i höst

Medlem

"Section X –Head to Belsavis to discover this new daily hub and learn what you can do to help stop the Dread Masters in their newest scheme."

Mjaha......så då kan man glömma den som en mörk då eftersom man (iaf JAG) vill hjälpa dem

Medlem
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av Seeings:
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Dem håller på med det om det, http://www.swtor.com/free

Tror han mer vill ha ett datum för det, jag vill också veta när det blir gratis

Precis.

Medlem
Skrivet av Bensinspade:

Har aldri provat detta spel, spelade bara Star wars galaxies

Spelen har tyvärr inget gemensamt.

SWG (Buggwars Laggyxies =D) var ett underbart sandbox spel...

SWTOR är en standard wowklon.

Medlem

Någon fräsh statistik på antal aktiva spelare?

Medlem
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Skippa bounty hunter, den är så generisk att det är smärtsamt.

Kör imperial agent, den hadde en sjukt bra story.

Själv väntar man på att det skall bli f2p så man kan köra klart jedi guardian, han bara med BH och IA.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Skippa bounty hunter, den är så generisk att det är smärtsamt.

Kör imperial agent, den hadde en sjukt bra story.

Själv väntar man på att det skall bli f2p så man kan köra klart jedi guardian, han bara med BH och IA.

Jag körde lite med Smuggler när jag lirade men tyckte inte om cover gameplayet. Så det får nog blir bounty hunter.

Inaktiv
Skrivet av Allexz:
Skrivet av Bensinspade:

Har aldri provat detta spel, spelade bara Star wars galaxies

Spelen har tyvärr inget gemensamt.

SWG (Buggwars Laggyxies =D) var ett underbart sandbox spel...

SWTOR är en standard wowklon.

Ja, det finns vissa spel som man kan kalla för kloner, oftast är det fel då de har mycket egna idéer. Men detta, fan alla mina macroknappar jag hade bindat sedan tidigare på min mus och tangentbord fungerar, man spelar spelet helt på reflex ifrån wow. Storyn i SW är inget för min så jag försökte bara koncentrera mig på gameplay och där har tyvärr spelet ingenting nytt att komma med. Tillskillnad ifrån GW2, har massor att klaga på där med Men det var iaf någorlunda nytt!

Medlem
Skrivet av Stich:

Någon fräsh statistik på antal aktiva spelare?

Eftersom det går åt helvete för dem är nog de siffrorna djupt begravda i deras arkiv. Finns ju inte en chans att de kommer att bekänna färg när Free2Play står bakom dörren.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Spelade intensivt i 3-4 månader och gillade SWTOR skarpt, tyvärr rollade jag på "fel" server som snabbt blev öde, och därmed förlorade jag intresset.

Spelade upp en IA hursom och jag älskade den storyn!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Spelade intensivt i 3-4 månader och gillade SWTOR skarpt, tyvärr rollade jag på "fel" server som snabbt blev öde, och därmed förlorade jag intresset.

Spelade upp en IA hursom och jag älskade den storyn!

Alla säger IA storyn botar cancer, aids och är bättre än skivat bröd. Själv tycker jag den är sjukt generisk.


signatur

I drank what?

Skrivet av Hannu:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Hannu:

Dags att dom släpper Free to play, börjar bli smått sugen på Sith warrior och bounty hunter story lines.

Skippa bounty hunter, den är så generisk att det är smärtsamt.

Kör imperial agent, den hadde en sjukt bra story.

Själv väntar man på att det skall bli f2p så man kan köra klart jedi guardian, han bara med BH och IA.

Jag körde lite med Smuggler när jag lirade men tyckte inte om cover gameplayet. Så det får nog blir bounty hunter.

Jag rekommenderar Sith Inquisitor, Riktigt roligt och överraskande story med sköna karaktärer. Mycket humor och man behöver inte spela som genom-ond sith om man inte vill, kan bli som Revan i sin stil.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar