Första skärmdumpen från Project Eternity

Robot
Första skärmdumpen från Project Eternity

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord. Nå, vad har då den första skärmdumpen från Project Eternity att säga?

#nyhetstips, #obsidian-entertainments, #project-eternity, #baldurs-gate, #icewind-dale, #planescape-torment


Medlem
Första skärmdumpen från Project Eternity

Vid alla piskande råttsvansar!

Det ser underbart ut.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Åh ja! Det här kan ju bli hur bra som helst!

Medlem

Jag tror jag kollapsar av lycka!!!!
Ser ju fantastiskt ut

Happy, happy, Joy, joy!!!

Medlem

Det är så vackert att jag kräks regnbågar! Jag blev så fantastiskt taggad på spelet av den bilden, vill genast spela!

Medlem

Alldeles.. alldeles underbart.

Får "Infinity Engine"-vibbar.


signatur

Have a good time!

Medlem

Wow, det där såg riktigt bra ut faktiskt!

Medlem

Money well spent!

Medlem

Så då tog man och donerade 25$, har stått o övervägt om jag ska eller inte men fick ta o bli det. Känns som att det kan bli ett lovande spel

Medlem

Jaa det ser ju inte dåligt ut iallafall.

Medlem

Ser riktigt bra ut.

Medlem

Nu gäller det bara att dom inte fuckar upp resten.

Medlem

Otroligt vackert! Blir bra detta! ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem
Medlem

MANLY TEARS ;_;

(så vackert!)

Medlem
Medlem

Det här var ett klockrent projekt från början och kan inte bli annat än fantastiskt.
Det säger jag med tanke på teamet och den frihet kickstarter ger dem, men även det faktum att det egentligen inte finns något värt namnet i genren sedan länge.

Medlem

Oj 2D alltså? Vet inte om jag kanske hellre hade sett 3D. Tror det. 2D är snyggare men det är mindre "hackigt" att röra sig osv i 3D.... Tough call.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Bra början men lång väg att gå

Medlem
Skrivet av Preed:

Oj 2D alltså? Vet inte om jag kanske hellre hade sett 3D. Tror det. 2D är snyggare men det är mindre "hackigt" att röra sig osv i 3D.... Tough call.

Karaktärsmodellerna kan ju vara i 3D även om bakgrunden är 2D.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Preed:

Oj 2D alltså? Vet inte om jag kanske hellre hade sett 3D. Tror det. 2D är snyggare men det är mindre "hackigt" att röra sig osv i 3D.... Tough call.

Karaktärsmodellerna kan ju vara i 3D även om bakgrunden är 2D.

Ja det såklart, är det så det kommer bli eller? Jag tror aldrig jag sett något spel som är så dock. Låter som det kan bli svårt att få det att inte se knas ut. Ge gärna exempel på spel som gjort något sånt. Helst top down på samma sätt så. Typ nått Resident Evil/Silent Hill känns inte representativt kan jag tycka.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är bra att vi får lite 2D love I samhället ! Jag gillar ! <3

Inaktiv

Back to the roots! Isometri for teh win! Obsidian vet vad vi vill ha


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

1
Skriv svar