Call of Duty Elite blir gratis

Robot
Call of Duty Elite blir gratis
Medlem
Call of Duty Elite blir gratis

Det kändes snål att införa detta i MW3, så det är rätt av Treyarch att göra detta gratis.

Medlem
Skrivet av Stich:

Det kändes snål att införa detta i MW3, så det är rätt av Treyarch att göra detta gratis.

Tror det är Activision som gör de besluten.

Medlem

Gratis är inte alltid gott

Medlem

Det här var väl en trevlig nyhet för dom som spelar. Nästa steg är att släppa ett helt spel på en gång och inte dela upp spelet i en massa små bitar och sälja det som två spel till folk i smyg.

Kolla den här sängen kostar bara 1000kr på internet och frakten kostar 500kr fan det är 500kr billigare än i affären så den köper jag för det är ju jättebra och billigt...

Sängen var uppdelad i TRE delar. **SUCK**
Dom andra delarna kommer om några månader och jag måste betala frakt för båda dom med 500kr styck!!!.. om jag vill ha resten av sängen..

Precis samma olämpliga scenario fast en säng är oftast inte i en massa små delar

Medlem

Men vi PC-spelare får, än en gång, se oss i stjärnorna efter Elite. Vi är inte lika viktiga CoD-fans.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Mötet där beslutet kläcktes avslutades gissningsvis gemensamt med ett ondskefullt skratt.

Medlem

varför ens ta betalt för det ?

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?

Nej men han får väl yttra sin åsikt om spelet eller hur? Detta är inte Nordkorea.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?

Nej men han får väl yttra sin åsikt om spelet eller hur? Detta är inte Nordkorea.

Fast det är skillnad på åsikt och åsikt.

Säg något spel som inte "mjölkas" idag?

Medlem

Ooops! Helvetet har frusit till is, grisar kan flyga!!! Gratis!!! Jaja det var väl trevligt. Men å andra sidan har ju folk köpt samma spel flera ggr om...

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?

Nej men han får väl yttra sin åsikt om spelet eller hur? Detta är inte Nordkorea.

Det var han som påstod att de som uppskattar spelet är pajaser och dömer ut alla som inte tycker som honom. Då kommer du i en smutsig riddarrustning till räddningen och börjar yra om Nordkorea. Kom in i matchen nu.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Det var han som påstod att de som uppskattar spelet är pajaser och dömer ut alla som inte tycker som honom

Självklart är hans åsikt rent idiotiskt och p12 nivå enligt många, men det är ändå en åsikt han får ha.. även om många lägger handen mot ansiktet å suckar.

Skägg.
10 Chambers

Psyx varnad för dåligt uppförande.


signatur
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?

Nej, det är jag.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?

Nej men han får väl yttra sin åsikt om spelet eller hur? Detta är inte Nordkorea.

Fast det är skillnad på åsikt och åsikt.

Säg något spel som inte "mjölkas" idag?

Company of Heroes, Starcraft, Minecraft, Tribes, PlanetSide...

Inaktiv
Skrivet av Atlas Redscale:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av PsyX:

Kossan gav sur mjölk så det sköt stackarn i huvudet och skickade gratis hamburgare till alla hungriga barn.

Spelindustrin är en cirkus och ni alla som konsumerar dessa skit spel är pajaserna.

Vem är det som avgör om ett spel är skit eller inte? Är det du?

Nej men han får väl yttra sin åsikt om spelet eller hur? Detta är inte Nordkorea.

Fast det är skillnad på åsikt och åsikt.

Säg något spel som inte "mjölkas" idag?

Company of Heroes, Starcraft, Minecraft, Tribes, PlanetSide...

Härligt! Hur många % var det av alla spel som släpps?

Medlem

Det är väl activision och diverse spelsidor på nätet som bestämmer vad som är bra? Det trodde jag .. Eller finns det risk att jag tyckt fel??!

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Det här var väl en trevlig nyhet för dom som spelar. Nästa steg är att släppa ett helt spel på en gång och inte dela upp spelet i en massa små bitar och sälja det som två spel till folk i smyg.

Haha, ja och "nyheten" kommer slå världen med häpnad över sitt djärva och nya grepp eftersom alla de som var med från början som ansåg detta normen hunnit dö ut, och det kollektiva minnet sakta dukat under till följd av den aldrig sinande strömmen av "website altering advertising" och Capcoms färgande spjutspetsinställning till "industrin" generellt.

Lol

Skrivet av HataMoto_:

Det är väl activision och diverse spelsidor på nätet som bestämmer vad som är bra? Det trodde jag .. Eller finns det risk att jag tyckt fel??!

xD


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar