Inomhusbilder från fristående DayZ

Robot
Inomhusbilder från fristående DayZ

Du kommer kunna ta dig in och ut ur allting du ser. Åtta nya bilder har dykt upp som visar upp exempel på du med lite tur kan överleva i.

#dayz


Medlem
Inomhusbilder från fristående DayZ

Uhh...blev det inte lite fel med bilderna där?

Jag ser bilder på F1 bilar och burkar

Edit: Verkar fixat nu dock.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Uhh...blev det inte lite fel med bilderna där?

Jag ser bilder på F1 bilar och burkar

Edit: Verkar fixat nu dock.

F5:a! Jag råkade ta lite fel på bild-siffrorna först, men nu funkar allt som en inomhusdröm med glass på.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Ankh:

Uhh...blev det inte lite fel med bilderna där?

Jag ser bilder på F1 bilar och burkar

Edit: Verkar fixat nu dock.

F5:a! Jag råkade ta lite fel på bild-siffrorna först, men nu funkar allt som en inomhusdröm med glass på.

Haha ja DÅ förstår jag. Tyckte väl det var något som inte stämde först


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Ankh:

Uhh...blev det inte lite fel med bilderna där?

Jag ser bilder på F1 bilar och burkar

Edit: Verkar fixat nu dock.

F5:a! Jag råkade ta lite fel på bild-siffrorna först, men nu funkar allt som en inomhusdröm med glass på.

Haha ja DÅ förstår jag. Tyckte väl det var något som inte stämde först

Jag blev själv lite paff när jag såg bilar och burkar. Det var inte riktigt de bilderna jag laddat upp, även om framförallt burkarna också var snygga ur en realistisk grafisk synvinkel ^^


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Satan vad mycket bloom, hoppas det tonas ner eller valmöjlighet i stable att stänga av

Medlem

Ahhh dörrar som klämmer av benen på en.

Nahhh men det är väl kul att det piffas på insidan också.

Inaktiv

Floffe approves.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Inaktiv

Använder det arma3-motorn? Inte sett så avancerade inomhusmiljöer i det förut

Inaktiv

Använder det arma3-motorn? Inte sett så avancerade inomhusmiljöer i det förut

Medlem

Det där ser inte ut som RV4. What's-a going on?

Medlem

Jag kanske har missat något nu men.. Hur är det för alla oss som köpte ArmA för att kunna spela DayZ?
Kommer den fristående versionen kosta något?

Inaktiv

Ja, den kostar.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

vad sterilt och rakt allt ser ut, ser det ut såhär i spelet?

dock ser upplösningen väldigt bra ut.

Youtuber
Skrivet av riktigninja:

Använder det arma3-motorn? Inte sett så avancerade inomhusmiljöer i det förut

Arma 2.5-motorn (Take on Helicopters) och inte Arma3 ( )


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Hah, baserar man återigen spelet på Arma? Det är nog den mest värdelösa motorn jag någonsin satt fingrarna på. Och folk klagar på BF3


signatur

snestreck woicer

Medlem

Man ska väl kanske tänka på att Arma 2 hade ett helt annat fokus än Day Z och har sina problem med modden av precis den anledningen.
Även om det är ToH-motorn som är bas så skrivs källkoden om att passa just Day Z, det är ju hela poängen med att göra ett fristående spel.

Medlem

Väldigt rent måste jag säga, hoppas det kommer lite indragna löv och kanske lite blodstänk så att det ser ut som knarkarkvartar istället för hotellrum.

Skrivet av woicer:

Hah, baserar man återigen spelet på Arma? Det är nog den mest värdelösa motorn jag någonsin satt fingrarna på. Och folk klagar på BF3

Tänk då att nästan över hundra personer har jobbat med frostbite 2 medan EA har öst in pengar. Med Arma 2 motorn så har det varit ungefär ett 20-tal personer som har jobbat med det och man har gjort det utan hjälp från stora utgivare.

Visst har Rv-motorn sina problem men den är väldigt kraftfull om man tänker på hur många som har jobbat med den, tänk vad Bohemia interactive kunde göra om de hade haft Lika mycket folk som Dice.

Medlem

Ser sjukt sterilt ut. Not impressed.

Medlem
Skrivet av bran:

Ser sjukt sterilt ut. Not impressed.

Jag hade aldrig kunnat göra något liknande, Im impressed!

Medlem
Skrivet av papagoja:

Jag kanske har missat något nu men.. Hur är det för alla oss som köpte ArmA för att kunna spela DayZ?
Kommer den fristående versionen kosta något?

Ja men dom ska sälja det billigt om man vill köra det från alpha/beta stadiet. Vad jag fattar ska det inte bli så jäkla dyrt. Förmodligen har man lagt mer på arma 2 om man köpt det efter att dayz hypen tog fart. (som jag själv gjorde)
Vad är grejen med alla tummar ner för Papegojas fråga?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av papagoja:

Jag kanske har missat något nu men.. Hur är det för alla oss som köpte ArmA för att kunna spela DayZ?
Kommer den fristående versionen kosta något?

Det var det dummaste jag läst! om du köpte ett spel för att spela en gratis mod så är väl det självklart att du får betala för modden när det blir ett spel som kostar.

Bohemia bryr sig väl inte om ifall du betalade för arma utan att spela det. det tackar för dina pengar.

Folk som skaffade arma för dayz borde testa lite arma också, det är ett bra spel och har man redan betalat för det så varför inte?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av bran:

Ser sjukt sterilt ut. Not impressed.

Jag hade aldrig kunnat göra något liknande, Im impressed!

Så du blir imponerad på allt du inte kan göra?

Medlem

Arma 3 (day Z) Med frostibe *drooool*

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Arma 3 (day Z) Med frostibe *drooool*

Då är det ju battlefield, inte arma...

tycker arma3 ser bra ut...eller ser ut att se bra ut...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

I like! Ser fram emot Standalone versionen.

Medlem

Ser helt otroligt ut jämfört med dem gammla husen!

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av papagoja:

Jag kanske har missat något nu men.. Hur är det för alla oss som köpte ArmA för att kunna spela DayZ?
Kommer den fristående versionen kosta något?

Det var det dummaste jag läst! om du köpte ett spel för att spela en gratis mod så är väl det självklart att du får betala för modden när det blir ett spel som kostar.

Bohemia bryr sig väl inte om ifall du betalade för arma utan att spela det. det tackar för dina pengar.

Folk som skaffade arma för dayz borde testa lite arma också, det är ett bra spel och har man redan betalat för det så varför inte?

Dummaste du hört? Då har du inte hört mycket...

Medlem
Skrivet av woicer:

Hah, baserar man återigen spelet på Arma? Det är nog den mest värdelösa motorn jag någonsin satt fingrarna på. Och folk klagar på BF3

Tack för den insiktsfulla kommentaren. Jag känner verkligen att jag fick mycket information om varför man inte skall köpa ARMA2.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar