Warhammer Online: Age of Reckoning

Medlem
Warhammer Online: Age of Reckoning

är det någon som vet om Warhammer Online: Age of Reckoning kommer gå free to play? Eftersom att det värkar ju inte gå så jätte bra för dom och man vill inte lägga så mycke pengar på ett spel som inte så många kör.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Du kan ju testa spelet upp till level 10, men jag har inte hört något om F2P.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Du kan ju testa spelet upp till level 10, men jag har inte hört något om F2P.

jo jag vet men det känns inte så värt.. jag har sökt på nätet och vissa skriver ja och vissa inte.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Men du behöver ju inte köpa spelet för det, det är ju en gratis testversion. Eller menar du att det inte är värd tiden det tar att ladda ned?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Men du behöver ju inte köpa spelet för det, det är ju en gratis testversion. Eller menar du att det inte är värd tiden det tar att ladda ned?

jag menar att det inte känns värt att spela till bara level 10.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Nja, alltså, det är väl svårt att veta innan. Det beror ju på om du tycker om det eller inte. Men level 10 är ju inte så jättehög level, brukar väl ta 10-15 levels innan man kommer igång i denna typ av spel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

har pratats massa om detta. det BORDE bli free 2 play men utvecklarna vill inte... dom är nere på ynka 2 servrar sen jag lämnade för 7 månader sedan. Det är verkligen synd eftersom det är nog den mest roligaste PVP jag någonsin upplevt i ett MMO.

Dock är det helt ett pvp spel. Pve i war är ett skämt och det är nästan ingen som kör det alls

Kom till pvp lvl 83/100 sen slutade jag. Saknar det dock ibland kan jag lova. Riktigt kul med open pvp och kul o köra Battegrounds med premades.

Du kan just testa gratis till lvl 10 som sagt o se vad du tycker. Men tipsar då om att Skita helt u PVe zonen eftersom den är tom o bara köra i open pvp o battlegrounds för att få upp din pvp level. Sen på högre lvl tar man keeps och så

Jag skulle lätt komma tillbaka om dt var fler som spela

Medlem
Skrivet av gusgun577:

har pratats massa om detta. det BORDE bli free 2 play men utvecklarna vill inte... dom är nere på ynka 2 servrar sen jag lämnade för 7 månader sedan. Det är verkligen synd eftersom det är nog den mest roligaste PVP jag någonsin upplevt i ett MMO.

Dock är det helt ett pvp spel. Pve i war är ett skämt och det är nästan ingen som kör det alls

Kom till pvp lvl 83/100 sen slutade jag. Saknar det dock ibland kan jag lova. Riktigt kul med open pvp och kul o köra Battegrounds med premades.

Du kan just testa gratis till lvl 10 som sagt o se vad du tycker. Men tipsar då om att Skita helt u PVe zonen eftersom den är tom o bara köra i open pvp o battlegrounds för att få upp din pvp level. Sen på högre lvl tar man keeps och så

Jag skulle lätt komma tillbaka om dt var fler som spela

jag spelade det när jag var yngre och älskade det. nu vill jag börja apela det igen men orkar inte med någon månadskostnad.... dessutom så är det ju inte så många som spelar. Dom behöver ju inte göra det help f2p dom kan ju göra som med gw att man köper det en gång och sedan skippar månads kostnaderna, tror dom skulle vinna på det ganaka rejält!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av gusgun577:

har pratats massa om detta. det BORDE bli free 2 play men utvecklarna vill inte... dom är nere på ynka 2 servrar sen jag lämnade för 7 månader sedan. Det är verkligen synd eftersom det är nog den mest roligaste PVP jag någonsin upplevt i ett MMO.

Dock är det helt ett pvp spel. Pve i war är ett skämt och det är nästan ingen som kör det alls

Kom till pvp lvl 83/100 sen slutade jag. Saknar det dock ibland kan jag lova. Riktigt kul med open pvp och kul o köra Battegrounds med premades.

Du kan just testa gratis till lvl 10 som sagt o se vad du tycker. Men tipsar då om att Skita helt u PVe zonen eftersom den är tom o bara köra i open pvp o battlegrounds för att få upp din pvp level. Sen på högre lvl tar man keeps och så

Jag skulle lätt komma tillbaka om dt var fler som spela

jag spelade det när jag var yngre och älskade det. nu vill jag börja apela det igen men orkar inte med någon månadskostnad.... dessutom så är det ju inte så många som spelar. Dom behöver ju inte göra det help f2p dom kan ju göra som med gw att man köper det en gång och sedan skippar månads kostnaderna, tror dom skulle vinna på det ganaka rejält!

mmm det skulle dom verkligen men kommer aldrig att ske tyvärr. Mythic har ju verkligen kastad detta spel i skithögen. Dom firade ju 4 år med warhammer för inte så länge sedan o man frågade om deras planer för spelet. Dom svar man fick var lulliga och det är mer som att dom inte vill ta itu med att dom inte ens har 30 000 aktiva subs ( en gissning). Utan dom pratade på hur fantastiska dessa 4 år har varit och bla bla. Så tyvärr finns det nog inget hopp för detta underbara spel

När spelet kom ut för 4 år sedan så hade dom 700-800 k subs. Men efter första månaden tappa dom hälften eftersom spelet inte alls var färdigt och pvp:n var så obalanserad :/

Medlem
Skrivet av gusgun577:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av gusgun577:

har pratats massa om detta. det BORDE bli free 2 play men utvecklarna vill inte... dom är nere på ynka 2 servrar sen jag lämnade för 7 månader sedan. Det är verkligen synd eftersom det är nog den mest roligaste PVP jag någonsin upplevt i ett MMO.

Dock är det helt ett pvp spel. Pve i war är ett skämt och det är nästan ingen som kör det alls

Kom till pvp lvl 83/100 sen slutade jag. Saknar det dock ibland kan jag lova. Riktigt kul med open pvp och kul o köra Battegrounds med premades.

Du kan just testa gratis till lvl 10 som sagt o se vad du tycker. Men tipsar då om att Skita helt u PVe zonen eftersom den är tom o bara köra i open pvp o battlegrounds för att få upp din pvp level. Sen på högre lvl tar man keeps och så

Jag skulle lätt komma tillbaka om dt var fler som spela

jag spelade det när jag var yngre och älskade det. nu vill jag börja apela det igen men orkar inte med någon månadskostnad.... dessutom så är det ju inte så många som spelar. Dom behöver ju inte göra det help f2p dom kan ju göra som med gw att man köper det en gång och sedan skippar månads kostnaderna, tror dom skulle vinna på det ganaka rejält!

mmm det skulle dom verkligen men kommer aldrig att ske tyvärr. Mythic har ju verkligen kastad detta spel i skithögen. Dom firade ju 4 år med warhammer för inte så länge sedan o man frågade om deras planer för spelet. Dom svar man fick var lulliga och det är mer som att dom inte vill ta itu med att dom inte ens har 30 000 aktiva subs ( en gissning). Utan dom pratade på hur fantastiska dessa 4 år har varit och bla bla. Så tyvärr finns det nog inget hopp för detta underbara spel

När spelet kom ut för 4 år sedan så hade dom 700-800 k subs. Men efter första månaden tappa dom hälften eftersom spelet inte alls var färdigt och pvp:n var så obalanserad :/

men dom har ju gjort SWTOR till f2p och det trodde man ju inte heller. Hoppas verkligen. :/


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Är det någon som spelar detta fortfarande? Eller vet om det finns någon aktiv svensk guild nånstans?

Medlem

Spelar fortfarande aktivt, dock så finns det nog inget aktivt svenskt guild på Karak-Norn (den enda EU servern som finns kvar). Iallafall inte på destruction sidan.

1
Skriv svar