21 nya titlar har fått grönt ljus på Steam

Robot
21 nya titlar har fått grönt ljus på Steam
Medlem
21 nya titlar har fått grönt ljus på Steam

Postal 2

Underbar sjuk humor!

Medlem

Heh, "Giana Sisters"!
Snacka om nostalgi!

Medlem
Medlem

Meh blev så sugen på postal nu ju! Vet ni när det kommer ut för Postal finns inte där än iaf


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Fixa Shogo: Mobile Armor Division till Steam så behöver jag inga julklappar.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Kul att se att Secrets of Grindea fått grönt ljus. Det ser sannerligen lovande ut för ett fan av Secret of Mana.

Medlem

Stöd Blackspace via kickstarter ifall det finns intresse för spelet:
http://www.kickstarter.com/projects/1035580424/blackspace-pla...

Ser rätt så bra ut.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Postal 2

Underbar sjuk humor!

Postal 2 suger bjalle.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fortfarande inget the Hunter

Medlem

Jag såg "AirBuccaneers" ... om det är vad jag tror det är.. YAAAAY


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Åh, Postal 2


signatur

Game long and prosper

Medlem

Massa skitspel, men fortfarande inget ET2...

Medlem

Ska bli intressant att se hur det går för Yogventures!

Medlem

yey, octodad, epic success


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Massa skitspel, men fortfarande inget ET2...

Helt otroligt att ETS2 inte fått grönt ljus. ALH finns ju redan på Steam, så det är ju inte så att de är helt nya på plattformen ens. Att det är en ganska smal genre är ju givet, men det kan ju inte dissas bara av den anledningen

De hade ju, vid ett tillfälle, legat omkring 20:e plats enligt utvecklarna. Men nu senast var de väl nere på typ 43.. Hade innerligt hoppats på att kunna köpa Euro Truck Simulator 2 på Steam. Men nu är det ju definitivt kört.

Ger tills vidare fullständigt upp på Greenlight-projektet. Gav mig direkt på det och försökte rösta så gott jag kunde. Tyckte det verkade som ett intressant sätt. Men... Det hade man ju inte mycket för uppenbarligen, när inte ens ett spel som ETS2 får komma igenom.

Medlem
Skrivet av Xstioph:
Skrivet av totte1015:

Massa skitspel, men fortfarande inget ET2...

Helt otroligt att ETS2 inte fått grönt ljus. ALH finns ju redan på Steam, så det är ju inte så att de är helt nya på plattformen ens. Att det är en ganska smal genre är ju givet, men det kan ju inte dissas bara av den anledningen

De hade ju, vid ett tillfälle, legat omkring 20:e plats enligt utvecklarna. Men nu senast var de väl nere på typ 43.. Hade innerligt hoppats på att kunna köpa Euro Truck Simulator 2 på Steam. Men nu är det ju definitivt kört.

Ger tills vidare fullständigt upp på Greenlight-projektet. Gav mig direkt på det och försökte rösta så gott jag kunde. Tyckte det verkade som ett intressant sätt. Men... Det hade man ju inte mycket för uppenbarligen, när inte ens ett spel som ETS2 får komma igenom.

Precis.
Plus att till och med Farming Simulator 2013 har ju kommit till steam, dock inte via Greenlight, men ändå...
Tittade just på alla som har blivit grönade, och tex...
Heroes and generals,och postal 2 hör isåfall lika lite hemma där som ETS2

Heroes and generals har jag spelat på betan, och det är verkligen värdelöst, på alla sätt.
Postal två fattar jag inte ens fått vara med där, visst... Det är väl kul och så, men det är väl ett olagligt spel i dem flesta länderna?

Äsch, jag gör det lilla jag kan för att få mer folk att rösta på ETS2.
Såååå..
ALLA HÄR RÖSTA PÅ ETS2
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=9306627...

Medlem
1
Skriv svar