Köpes: Xbox Kinect

Skägg.
10 Chambers
Köpes: Xbox Kinect

Tjenare!

Planerar att låta en Kinect vara inkörsporten för sönerna till spelvärlden och är nu på jakt efter begagnad till julklapp. Någon som ändå tänkt kränga iväg sin kan svara i den här tråden eller via pm.


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tjenare!

Planerar att låta en Kinect vara inkörsporten för sönerna till spelvärlden och är nu på jakt efter begagnad till julklapp. Någon som ändå tänkt kränga iväg sin kan svara i den här tråden eller via pm.

Kolla med Gamestop. Dom brukar ha beggade Kinect inne till sjysst pris. Dock inte säkert att du får med kartong.

Skägg.
10 Chambers

Jo, kikat på Blocket också, men ville kolla här först


signatur
Medlem
Skrivet av KoP:

Kolla med Gamestop. Dom brukar ha beggade Kinect inne till sjysst pris. Dock inte säkert att du får med kartong.

Kanske lite off-topic, men är det inte där man skall kolla sist?

Har för mig att de var ganska bra på att ta betalt, om man säger så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

KoP
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av KoP:

Kolla med Gamestop. Dom brukar ha beggade Kinect inne till sjysst pris. Dock inte säkert att du får med kartong.

Kanske lite off-topic, men är det inte där man skall kolla sist?

Har för mig att de var ganska bra på att ta betalt, om man säger så.

Ja jo det är iofs riktigt. Gamestop är absolut inte billigast, var mera ett bekvämlighetsförslag.
Nu vet jag inte hur bekväm Calle är av sig och vad saker och ting får kosta men har för mig att jag
betalade 5-600 för en beggad Kinect på Gamestop.

Off topic:
Btw.. premiärskriver detta i IE på Xboxen.. var är alla nyhetsrapporteringar FZ? Har ju varit full rulle senaste dagarna i Xbox sfären. Netflix, Headweb, dashuppdateringen idag.

1
Skriv svar