Prey 2 är inte nedlagt

Robot
Prey 2 är inte nedlagt

Human Head bekräftar att den ambitiösa tvåan fortfarande lever men den är lagd på is.

#prey-2-2, #bethesda-softworks


Inaktiv
Prey 2 är inte nedlagt

Me very happi boy now.

Medlem

Det kommer.
Kanske dröjer 11 år men det kommer att komma.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Det kommer.
Kanske dröjer 11 år men det kommer att komma.

Måtte det inte lida samma öde som Duke Nukem bara.

Medlem

Hoppas verkligen att spelet inte läggs ned

Jag ska gå och duscha första gången i år på grund av den glada nyheten


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag hade hoppats på att dom fortfarande arbetade på det. Tråkigt detta. Orkar inte riktigt bli excited om man vet att det inte kommer förns tidigast typ 2016


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Cowboys in space? Så man är alltså inte Tommy från orginalet? Jag gillade honom, han kändes mänsklig för han hade sina brister som vilken människa som helst. T ex att han inte trodde på indianandar osv som hans farfar gjorde och frästa till och inte visade någon respekt för hans tro när de talade om ämnet osv.


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Har stora förväntningar på detta lir!

Prey 1 var ju kickass och ska man döma trailern till tvåan så blir man ju helt lyrisk i skallen.

Medlem
Medlem

lite tråkigt att portalerna som gjorde prey lite unikt inte kommer finnas med i tvåan sist jag läste om det men det kanske blir ändå bra vad vet jag.

Cowboys in space...Brave Star?

Ser fram emot snabba förflyttningar över utomjordiska tak och hårda laserstrider.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Cowboys in space...Brave Star?

Ser fram emot snabba förflyttningar över utomjordiska tak och hårda laserstrider.

Den feta trailern som kom för ett tag sedan fick mig att tänka på "Stranger In A Strange Land" (Iron Maiden).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar