Piratfyllda Borderlands 2-tillägget ute nu – se filmen!

Robot
Piratfyllda Borderlands 2-tillägget ute nu – se filmen!

Första tillägget av fyra till Borderlands 2, Captain Scarlett and her Pirate's Booty, är nu släppt men du som ännu inte är säker på din egen sugnivå kan enkelt beskåda om piratsagan är något att bli betuttad i.

#borderlands-2


Medlem
Piratfyllda Borderlands 2-tillägget ute nu – se filmen!

Helt jävla underbart.... Aaarrrrr

Medlem

Finns ju inte på PSN

Medlem
Skrivet av Fatha:

Finns ju inte på PSN

Kommer nog i morgon eller senast på torsdag, Sony är ju lite speciella med när dom uppdaterar PSN.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Arr inded, dock verkar det dras med nån prestandabugg i DLC:et, som inte finns i vanliga.
Får massa microstutter då man skjuter.

(alla settings på max, har även testat att dra ner PhysX som var den stora frameratedödaren i orginal till low, samma sak)

Men annars droppar det (nästan) aldrig under 60 fps som jag forcar ingame/Vsync

i7 2600k OC @ 4,5 GHz, 8 Gigamega Ram, och ett GTX 580 kör på 1680x1050@60 Hz
installerat på SSD.

Edit: hmm när jag tänker efter så var det nog så att jag satte physX på medium, inte low, blir till o testa low då man kommer hem från jobbet. Verkar som det är det som är boven enligt gearbox forum.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hmm inte tänkt på det så mycket innan men är det någon som vet vad musiken mot slutet heter? Har iaf märkt att folk använder den i BF BC2 montage (innan BF3 släpptes).
Eftersom musiken passade så bra trodde jag det var någon BF låt som någon remixat men tydligen inte.

Blir väl till att skaffa season pass i veckan eller så men just nu går all tid åt Xcom och Dishonored.

Medlem

Gillar att DLC paketet var mindre än mechomancer patchen

Medlem
Medlem

Tips:
Köp Season Pass via greenmangaming, deras priser är i dollar och dom har en voucher som ger 20% rabatt på alla PC-titlar.
Fick mitt season pass för 160kr istället för 250kr som nämns i artikeln

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

Tips:
Köp Season Pass via greenmangaming, deras priser är i dollar och dom har en voucher som ger 20% rabatt på allt.
Fick mitt season pass för 160kr istället för 250kr som nämns i artikeln

I approve this message Tack.

1
Skriv svar