Djuplodad multiplayergenomgång från Halo 4

Robot
Djuplodad multiplayergenomgång från Halo 4

Lär känna alla nya spellägen och på vilka sätt Halo 4:s multiplayer smeker de tidigare titlarnas storhetstider medhårs.

#halo-4, #microsoft, #343-industries


Medlem
Djuplodad multiplayergenomgång från Halo 4

Men vänta nu... I början av videon stod det "Making Halo4 Infinity multiplayer part 3"

Har ni visat de tidigare delarna? Eller har jag missat något?


signatur

Everybody needs help.

gnu
Medlem
Medlem

ser ut att vara 3 plats i halo serien. 1 halo 3. 2 halo 2

Medlem
Skrivet av Apministern:

Men vänta nu... I början av videon stod det "Making Halo4 Infinity multiplayer part 3"

Har ni visat de tidigare delarna? Eller har jag missat något?

Ah, det är alltså del 3 i serien utvecklardagböcker, men första delen om multiplayer. Uppdaterar nyheten med lite klargörande om det, tack!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Synd bara att dom inte utvecklar till PC, då hade det varit givet köp.

Medlem

What gives? Om det är ett välgjort och underhållande spel, väl anpassat för konsol (i det här fallet Xbox 360), finns det väl ingen anledning att passa (bara för sakens skull)? :S

Medlem

Grymt bra att man köpte rätt konsoll, det haglar ju fantastiska spel till Xboxén nu!!!!!!1111oneoneoneone

Medlem
Skrivet av davvearak:

ser ut att vara 3 plats i halo serien. 1 halo 3. 2 halo 2

Hur menar du nu?

Medlem

har varit lite smått orolig för Halo serien numera(tyckte att multiplayern i Reach var lite sådär)
men det här ser faktiskt rätt grymt ut givet köp för mig iallafall .

Medlem
Skrivet av blohm:

Grymt bra att man köpte rätt konsoll, det haglar ju fantastiska spel till Xboxén nu!!!!!!1111oneoneoneone

Ironi? Har ju inte kommit något riktigt bra exklusivt 360-spel sedan Gears 3, och det släpptes för över ett år sedan..

Medlem

Nån som vill lira lite Halo Reach nån gång? är så trött på att sättas upp med tolvåringar som skjuter på folk i sitt eget lag av diverse anledningar (sätt in, tog vapen x eller fordon x).

1
Skriv svar