Släpprulletajm – Doom 3: BFG Edition

Robot
Släpprulletajm – Doom 3: BFG Edition

Innehåller allt som Doom 3 hade att erbjuda, fast i fräsch ny tappning, med nya nivåer och kommande VR-stöd.

#doom-3-bfg-edition, #doom-3-2, #doom-3-resurrection-of-evil, #doom, #doom-ii-hell-on-earth


Släpprulletajm – Doom 3: BFG Edition

VR-stödet verklar spännande, men vem tusan vågar att spela det i allt mörker och på Mars


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser det fortfarande plastigt ut..?

Medlem
Medlem

"Om du redan äger Doom 3 via Steam kommer priset sjunka". Hur då? Hittar inte bfg edition på steam.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Undra om, klarat igenom Doom 3 + exp så många gånger redan, lost missions kanske, få se vad slutpriset hamnar på.. Flash + vapen, snabbare movement mfl.. Kan va skoj, hade hoppats på förbättrad grafik (Ser ut som innan imo).

Doom1, 2, anpassningsbara så att man kan smacka på annan motor typ zdoom eller vad som är aktuellt idag?

Är VR läget sådant som kräver special glajjor + skärm för att det ska fungera månne?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Är VR läget sådant som kräver special glajjor + skärm för att det ska fungera månne?

Glajjorna är skärmen (2 fisheyebilder för hög fov + 2 linser som böjer tillbaka). 2.0 ska ha högre upplösning bl.a.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Detta och VR kommer bli helt galet. Doom3 är riktigt nice, nästan så man ska köpa detta bara för att (har den första varianten).

Medlem
Medlem

Hittar inte Doom 3 Bfg på Steam :/

Medlem

Längtar efter detta. Ska bli kul att testa 3d på min projektor. Kom ihåg när jag spelade spelet för första gången.. jag var så sjukt rädd!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Spelade det när det släpptes för längesen. Det var fan läskigt då.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av bond12:

Hittar inte Doom 3 Bfg på Steam :/

Det släpps inte i europa förs imorgon. Artikeln kommer antagligen upp på steam då, gött då man redan äger Doom 3 så man får ett billigare pris på detta.

Inaktiv

datorn jag hade när doom 3 va nytt pallade inte så jag gav upp.. ska prova på fredag istället. Spelat det en gång för några veckor sen, men det va för mkt "orka" och tjafs man måste göra för det ska funka i 16:9 .. nästa gång jag startade det hade jag glömt allt redan.

Medlem

Jag vill ha co-op ;-(.

Medlem

Drog igenom det lite snabbt inatt. Var inte riktigt samma upplevelse nu som senast man spelade det.

Fick med spelet till ett GeForce 6800GT som jag köpte 2004.

Gen
Medlem

Äger Doom 3 på skiva men produktkoden verkar inte Steam tycka om Synd där, hade sparat en hundring.

inK
Medlem

Hade glömt att förboka, tack för påminnelsen!


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Gen:

Äger Doom 3 på skiva men produktkoden verkar inte Steam tycka om Synd där, hade sparat en hundring.

Äger också Doom III (icke Steam) och produktnyckeln gillar Steam inte. Förbokade dock i förrgår


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Gen
Medlem

Läser man på Steampowered forum så är det inte positiva kommentarer man ser. Många sågar spelet och tycker spelet endast är en enchanced edition för konsoller och inte PC då väldigt lite verkar ändrat samt att spelet är låst till "High" settings. Dessutom finns ytterst få alternativ i Grafikinställningarna. Bådar inte gott detta :/

Medlem

Hmm är sugen på att lira igenom Lost Missions


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så jävla fulsnyggt och sån jävla härlig känsla!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar