Diablo III-patchen är släppt

Robot
Diablo III-patchen är släppt

Valbar svårighetsgrad för standardmonster och massiv svårighetsgrad för bossarna är några av nyheterna.

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Diablo III-patchen är släppt

Awesome!

Nu börja spelet ta sig

Dock har dom tagit bort Watch Tower i act1
Nu verka den vara i southern highlands istället och vara otroligt mycket sämre


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Bravo. Tog att TL2 visar er hur man gör men likväl

Medlem
Medlem
Skrivet av Skjuludde1:

Bravo. Tog att TL2 visar er hur man gör men likväl

Men monster power funktionen har väl funnits sedan Diablo 2 om jag inte minns fel? Tråkigt att dom inte hade med den sen launch i D3 bara.


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:
Skrivet av Skjuludde1:

Bravo. Tog att TL2 visar er hur man gör men likväl

Men monster power funktionen har väl funnits sedan Diablo 2 om jag inte minns fel? Tråkigt att dom inte hade med den sen launch i D3 bara.

Kanske inte helt fruktansvärt hemskt att den inte var med från början...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kan man hitta Legendary items på mindre än 40h per item nu?
aja får väl kanske ta och testa för att se...

Medlem

Ska vara dubbelt buffat för lagendary vapen istället för 0,1% ska det nu vara 0,2%

Medlem

har inte hittat legendaries på säkert en månad nu med runt 150%mf... tvivlar man lär märka nån skillnad efter detta, man måste nog ha runt 300% för att det ska löna sig.

Medlem
Skrivet av GuldlocK:

Ska vara dubbelt buffat för lagendary vapen istället för 0,1% ska det nu vara 0,2%

Gissar att du menar att drop rate för legendary items har dubblats.

Det är därmed inte bara vapen som du skrev. Drop raten är dessutom inte i närheten av några 0.1% - 0.2%, vad det nu skulle betyda.

Medlem

Känns som spelet är mycket lättare nu som Demon hunter iaf

Medlem
Skrivet av Azox:

Känns som spelet är mycket lättare nu som Demon hunter iaf

Det är enklare också om man inte aktiverar Monster Power. Mp 1-2 är ungefär samma som det var innan.

Hittade en set item under min första runda på Act 1 idag när jag körde MP3. Sen om det bara var tur eller att drop ratesen faktiskt har ökats får framtiden utvisa.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Beror ju helt på gear, på min goldfarmande dh i crypts a1 så är det riktigt stor skillnad på ingen mp och mp1, samt mp1 och hur det var innan patchen. Ingen mp känns som hur det var innan.
Och du får ju mf samt gf och increased drop % för extra items vid mp aktiverat.

Medlem

Hur aktiverar man monster power?

Medlem
Skrivet av Azox:

Hur aktiverar man monster power?

på option och sen på gameplay...

Medlem

Är servrarna för detta spel öppna än?

Medlem

De verkar ju ha rättat till lite av sina misstag nu fast fortfarande ingen pvp... Vågar man testa d3 igen eller ska man skaffa torchlight ist

Medlem
Skrivet av snurrfint:
Skrivet av GuldlocK:

Ska vara dubbelt buffat för lagendary vapen istället för 0,1% ska det nu vara 0,2%

Gissar att du menar att drop rate för legendary items har dubblats.

Det är därmed inte bara vapen som du skrev. Drop raten är dessutom inte i närheten av några 0.1% - 0.2%, vad det nu skulle betyda.

Syftade på att det nu ska vara 0,2 % chans att hitta lagendary men blir ju mer med mkt mf och valor lvln

1
Skriv svar