Nytt innehåll till War of the Roses

Robot
Nytt innehåll till War of the Roses

Svenska Fatshark uppdaterar snart sitt nysläppta medeltidsspel med gratisprylar.

#war-of-the-roses, #fatshark


Medlem
Nytt innehåll till War of the Roses

Ge oss siege!

Medlem

"Svenska Fatshark snart uppdaterar sitt nysläppta medeltidsspel med gratisprylar."

*Achtung, stavningskontroll*


signatur

Imperator

Medlem

Tackar. Tror inte jag hinner titta på det nya innehållet på ett tag, men kommer definitivt att återkomma till rosorna förr eller senare. Visst hade belägringar varit trevligt, det håller jag med om.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Reize:

"Svenska Fatshark snart uppdaterar sitt nysläppta medeltidsspel med gratisprylar."

*Achtung, stavningskontroll*

Ja wohl!


signatur
Medlem

spelet var nice, i någon timme sen var man level 20+ och det var inte så mycket mer med de dom behöver enligt mig bra mycket mer saker än detta för att det ska bli intressant . tycker jag då

Medlem

Jag spelade i Alpha och Beta och tyckte att spelet var roligt.
Men det största problemet är att spelet 'Mount & Blade' finns och att dom erbjuder 'Siege' där där man många gånger ska ta över stora slott och flera hundra spelare kan spela mot varandra samtidigt.. Så det blir ett riktigt stort slagfält och det är sjukt roligt..

Man kan jämföra så här:
Mount & Blade = Battlefield3
War of the Roses = Modern Warfare / Black ops

Det är inget fel med 'War of the Roses' men det är ganska trist att dom inte redan har 'Siege' i spelet då jag inte tror att någon riktig medeltida strid bara hade ett fåtal spelare som springer runt och duellerar..

Medeltida spel 'SKA' ha stora slott och stora arméer där flera hundra hundra vapen svingas i krigets hetta

Medlem

Sweet. Nu om de bara kan fixa krascharna så man inte behöver starta om tre gånger varje gång man vill spela så blir det bra

Medlem
Skrivet av Valnas:

Ge oss siege!

Hear, hear!


signatur

I drank what?

Medlem

Nice!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Spelet har en stor nackdel kontra M&B i levelsystemet.
Dom flesta springer runt med i stort sett samma utrustning medan du i M&B fick bygga upp din utrustning allt eftersom en spelomgång pågick och fick bonuspengar när du tog kål på en fiende, men förlorade din utrustning när du dog. Resultatet var att du hittade alla möjliga fiender med olika vapen och rustningar. Självklart ville du ta kål på den med finast rustning, det gav mest pengar.


signatur

yolo

Medlem

Halberd! Ska bli fett att klyva ved med den!

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Spelet har en stor nackdel kontra M&B i levelsystemet.
Dom flesta springer runt med i stort sett samma utrustning medan du i M&B fick bygga upp din utrustning allt eftersom en spelomgång pågick och fick bonuspengar när du tog kål på en fiende, men förlorade din utrustning när du dog. Resultatet var att du hittade alla möjliga fiender med olika vapen och rustningar. Självklart ville du ta kål på den med finast rustning, det gav mest pengar.

det som sög med m&b va att affärerna blev fulla efter ett tag, och köpmännen hade inga pengar kvar.

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Spelet har en stor nackdel kontra M&B i levelsystemet.
Dom flesta springer runt med i stort sett samma utrustning medan du i M&B fick bygga upp din utrustning allt eftersom en spelomgång pågick och fick bonuspengar när du tog kål på en fiende, men förlorade din utrustning när du dog. Resultatet var att du hittade alla möjliga fiender med olika vapen och rustningar. Självklart ville du ta kål på den med finast rustning, det gav mest pengar.

Nja min erfarenhet av M&B Warband MP var att servararna oftast bytte map så pass ofta att man inte direkt han komma upp i några pengar att tala om, så i princip så sprang alla runt med samish armor & vapen där med, Modden CRPG ändrade dock detta på ett mkt smart sätt!

och Ninjan man kan ju inte riktigt jämföra war of the roses med single player delen av M&B, då roses inte har någon..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar