Se första trailern från Battlefield 3: Aftermath

Robot
Se första trailern från Battlefield 3: Aftermath

Armborst, jordbävningar och storstadsstrid – det är nyheterna i den fjärde Battlefield 3-expansionen.

#nyhetstips, #ea, #battlefield-3-aftermath, #battlefield-3, #battlefield-3-armored-kill


Medlem
Se första trailern från Battlefield 3: Aftermath

Very special forces?

Medlem

Har snubben som brukar göra trailers åt dice tagit semester?

Men hoppas nya spelläget ger en riktig överlevnads känsla!
Stadsbanor också! Saknar det i BF3.

Medlem

Verkar lite små coolt. Så länge det finns massa fordon som kan kriga uppe på i staden. Och sen infanterister nere i gångarna som slåss.

Krig ovanpå ytan och under + jordbävningar titt som tätt. Det kan bli förbannat coolt mina vänner.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Den visade inte så mycket, men, det är ju BF3, det blir säkert bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grymt! Ser fram emot detta!


signatur

www.bearystyle.com - Battlefield 3 nyheter och media.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Very special forces?

"Special Ops? You will always be special to me."

Sweetwater, BF: Bad Company


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Första jag tänkte på var att vissa soldater inte hade någon huvudbonad, vilket ledde mina tankar till att man kanske har lagt in nåt så man kan ändra på vilken utstyrsel man vill ha.
Inte som man kan nu, med färdiga sets, utan mer detaljerad.
Ännu mer saker att låsa upp, än bara vapen inkl tillbehör.

Onödigt kanske många tycker, eftersom man aldrig ser sin egna gubbe, men man ser ju alla andra!

Men men... önsketänkande, men jag gillar att pilla med sånt där.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Medlem

Frågan är. Kommer dem fixa några av dem hundratals buggar som fortfarande finns från release?


signatur

Idono. That's me!

Skrivet av Idono:

Frågan är. Kommer dem fixa några av dem hundratals buggar som fortfarande finns från release?

Hundratals buggar? Du sitter väl inte och spelar med Windows 3.1?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skulle inte varje DLC innehålla flera nya vapen, inte bara ett?
Har inte skaffat Premium ännu och tänker nog vänta tills efter jul, men jag såg en mailbox från TotalBiscuit där de prata om att features som utlovats tidigare av Dice inte längre annonseras och att även nån feature saknades i Armored Kill. Dvs falsk marknadsförning enligt svensk lag.

http://www.youtube.com/watch?v=jnJvuE3Ht-U&feature=relmfu
Fråga två som börjar vid 6:35
Jag kan inte verifiera detta som sagt eftersom jag inte har Premium ännu.

Den ursprungliga reklamfilmen för BF Premium säger att man får tillgång till 20 nya vapen , dvs 4 nya per DLC (om inte Dice vill ha flera vapen i en annan dlc t.ex.), 10 nya fordon etc etc:
http://www.youtube.com/watch?v=9VZUcLgtDM4

Saknas det vapen och features?
Den slutsats jag kan ta är att om Aftermath bara innehåller ett nytt vapen så måste de göra 7 nya vapen till End Game, vilket de mycket väl KAN göra, frågan är väl bara OM de kommer göra det.
Visserligen är kanske inte allt till Aftermath annoserats ännu, men enligt personen i Mailboxen så saknas det feature från Armored Kill som tidigare var utlovat, tyvärr var han inte specifik.

Hur står det egentligen till med det han säger, någon som har insikt i det hela?

Medlem

Crossbow.. Crossbow. A freaking crossbow!


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Crossbow <3 <3

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Idono:

Frågan är. Kommer dem fixa några av dem hundratals buggar som fortfarande finns från release?

Hundratals buggar? Du sitter väl inte och spelar med Windows 3.1?

Ja du, man undrar ju... Men han är en av dom som alltid måste gnälla så fort BF3 är på tapeten

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Skulle inte varje DLC innehålla flera nya vapen, inte bara ett?
Har inte skaffat Premium ännu och tänker nog vänta tills efter jul, men jag såg en mailbox från TotalBiscuit där de prata om att features som utlovats tidigare av Dice inte längre annonseras och att även nån feature saknades i Armored Kill. Dvs falsk marknadsförning enligt svensk lag.

http://www.youtube.com/watch?v=jnJvuE3Ht-U&amp;feature=relmfu
Fråga två som börjar vid 6:35
Jag kan inte verifiera detta som sagt eftersom jag inte har Premium ännu.

Den ursprungliga reklamfilmen för BF Premium säger att man får tillgång till 20 nya vapen , dvs 4 nya per DLC (om inte Dice vill ha flera vapen i en annan dlc t.ex.), 10 nya fordon etc etc:
http://www.youtube.com/watch?v=9VZUcLgtDM4

Saknas det vapen och features?
Den slutsats jag kan ta är att om Aftermath bara innehåller ett nytt vapen så måste de göra 7 nya vapen till End Game, vilket de mycket väl KAN göra, frågan är väl bara OM de kommer göra det.
Visserligen är kanske inte allt till Aftermath annoserats ännu, men enligt personen i Mailboxen så saknas det feature från Armored Kill som tidigare var utlovat, tyvärr var han inte specifik.

Hur står det egentligen till med det han säger, någon som har insikt i det hela?

10 nya vapen i Back to Karkand +
10 nya vapen i Close Quarters
= 20 nya vapen.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Idono:

Frågan är. Kommer dem fixa några av dem hundratals buggar som fortfarande finns från release?

Hundratals buggar? Finns det fortfarande folk som tar till den ursäkten för att dom är sämre än de flesta? ^^

Skrivet av klarahall:

Hundratals buggar? Finns det fortfarande folk som tar till den ursäkten för att dom är sämre än de flesta? ^^

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...

Det finns en del, om man nu väljer att se det så

Medlem

Vilken dålig trailer :D, men blir nog skoj!

Medlem

Är det bara jag som kom att tänka på Squad Deathmatch när man såg 4st amerikanare mot 4st opposing force igenom hela trailern?

Medlem
Skrivet av warh0g:

10 nya vapen i Back to Karkand +
10 nya vapen i Close Quarters
= 20 nya vapen.

Alrighty thx.
10 st i Close Quarters... Ska bli, hmm, intressant att testa det, när jag väl köper det dvs.

Som sagt, jag är bara lite fundersam över vad som stämmer innan man slänger ut pengar på något som jag inte är heeeelt 100 på att jag vill ha.

T.ex. Borderlands 2 season pass är ganska uppenbart eftersom det är ett story drivet spel.
Men gällande BF3 så är jag faktiskt inte så intresserad av Close Quarters dlc'n medans de andra verkar betydligt mer intressanta (större kartor).
Tidigare VAR jag rätt intresserad av CQB banor, men det har ändrats =S

Inaktiv

Jag tänker då inte betala för några nya löjliga kartor!

Medlem

Nu hittade jag det som han i mailboxen till TotalBiscuit refererar till:
http://www.gamepur.com/news/9438-ea-quietly-remove-weapons-ba...

Där EA har ändrat innehållet för Aftermath och End Game.
Tidigare var det skrivet att bägge DLC'erna ska innehålla nya vapen, medans det helt enkelt inte utlovas längre.

Lustigt hur patetiska folk här på FZ är när man FRÅGAR om något och får "tummen ner" men men de växer väl upp någon dag de också.

Medlem
Skrivet av Idono:

Frågan är. Kommer dem fixa några av dem hundratals buggar som fortfarande finns från release?

har du anmält Bugarna?

Medlem

Snygg trailer, men den avslöjade inte särskilt mycket om vad spelarna har att förvänta sig av DLCn.

Also, crossbow? Intressant - men det känns lite ovärt. Vad gör en crossbow bättre än exempelvis en sniper med silencer?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Nu hittade jag det som han i mailboxen till TotalBiscuit refererar till:
http://www.gamepur.com/news/9438-ea-quietly-remove-weapons-ba...

Där EA har ändrat innehållet för Aftermath och End Game.
Tidigare var det skrivet att bägge DLC&#039;erna ska innehålla nya vapen, medans det helt enkelt inte utlovas längre.

Lustigt hur patetiska folk här på FZ är när man FRÅGAR om något och får "tummen ner" men men de växer väl upp någon dag de också.

Har du tänkt på att "tummen ner" kan betyda samma sak som nej till din fråga? Det som också är ganska patetiskt är att du bryr dig så mycket och säger att de ska "växa upp" bara för att du fick tummen ner på en kommentar här på fz... End of the world eller?

Medlem

Börjar mer och mer likna CoD DLC nu. 1 vapen och vadå 1 fordon? 4 maps? Jo tack nu börjar det inte kännas så värt längre att man köpte premium

Medlem

Jag förstår inte vad folk gnäller på.
Köpte mitt premium för 290kr, jag hade bara vanliga battlefield från början, vad är inte värt med det när du får 20 maps och annat shit.
För 290 kr på Cod hade jag fått 4 omgjorda maps från cod 2 och 4 nya och något op vapen och ett trollface rånarluva.

Medlem

Jag tycker inte crossbow passar in i spelet men kom på mig själv med att sitta och flina och vilja skjuta med det. Och är det inte det BF3 handlar om? ^^

Medlem

Dessa "dlcs" Räcker förfan med 1-2 expansioner max till huvudspelet än att hålla reda på alla dessa små "mini expansioner" aka dlc. Se till att släpp det i patchar till spelet eller redan från början. Usch och fy.


signatur

The King is Back

12
Skriv svar